Podcast w służbie B2B
2006-07-15 00:02
Przeczytaj także: Reklama w podcastach
Prawie co trzeci badany przyznał, że w ciągu ostatnich sześciu miesięcy wzrósł czas jaki poświęca na słuchanie podcastów, 65 proc. respondentów wybiera podcasty związane z działalnością biznesową i prywatnymi zainteresowaniami.Najpopularniejsze są podcasty poświęcone nowym technologiom - przynajmniej raz słuchało ich 72 proc. badanych. Ponad połowa respondentów wolałaby dowiadywać się o nowościach rynkowych z podcastów niż specjalistycznej prasy.
Wspólny projekt KnowledgeStorm i Universal McCann miał na celu zbadanie roli, jaką odgrywają nowe media, przede wszystkim podcasty, w relacjach B2B.
![comScore: Młodzi entuzjastami podcastingu [© Scanrail - Fotolia.com] comScore: Młodzi entuzjastami podcastingu](https://s3.egospodarka.pl/grafika/podcasting/comScore-Mlodzi-entuzjastami-podcastingu-apURW9.jpg)
oprac. : Ł. Macheta / Mediarun.pl