Wyniki Megapanel V 2006
2006-07-24 00:37
© fot. mat. prasowe
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za maj 2006 roku.
Przeczytaj także: Wyniki Megapanel IV 2006
fot. mat. prasowe
Ponownie witryną o największym zasięgu zostało Google. Zasięg tej strony wyniósł 82,13%, czyli więcej niż w poprzednim miesiącu. Zaraz za nią w dalszym ciągu znajduje się Onet.pl (76,22%). Trzecie miejsce bez zmian uzyskała Wirtualna Polska z 68,18%-owym zasięgiem. W pierwszej piątce uplasowały się także INTERIA.PL oraz Allegro.pl (odpowiednio 55,19% i 53,48%).
Pod względem liczby odsłon Allegro nadal zajmuje pozycję lidera,a zaraz za nim znajdują się Onet i Google. W dalszym ciągu ten ostatni jako jedyny przekracza próg 10 milionów użytkowników. W pierwszej czwórce znacznie odbiegającej od reszty pod względem liczby odsłon znajduje się nadal Wirtualna Polska.
fot. mat. prasowe
* W wynikach prezentowanych dla portalu Onet.pl nie uwzględniono oglądalności serwisu praca.onet.pl ze względu na zbyt późne zgłoszenie go do pomiaru w obecnej fali badania.
* W zestawieniu najpopularniejszych komunikatorów nie uwzględniono:
- komunikatora Windows Messenger, który instaluje się automatycznie wraz z systemem Windows i uruchamiając się automatycznie po starcie komputera w przeważającej części przypadków nie jest używany.
- komunikatora Stefan, który jest dostępny jedynie w wersji testowej. Aplikacja będzie uwzględniana w rankingu komunikatorów począwszy od czerwcowych wyników badania Megapanel PBI/Gemius.
Liczebność próby: N=19 356. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC.
Przeczytaj także:
Wyniki Megapanel IV 2010
oprac. : Joanna Kujawa / eGospodarka.pl