Abonamenty sportowe już się nie sprawdzają? Co zrobić?
2020-04-17 11:02
![Abonamenty sportowe już się nie sprawdzają? Co zrobić? Abonamenty sportowe już się nie sprawdzają? Co zrobić?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2//Abonamenty-sportowe-juz-sie-nie-sprawdzaja-Co-zrobic-228730-200x133crop.gif)
Abonamenty sportowe już się nie sprawdzają? Co zrobić? © fot. mat. prasowe
Komunikat PR
Firmy wspierają swoich pracowników podczas pandemii. Karty tylko do obiektów sportowych się obecnie nie sprawdzają. Dlatego pracodawcy wybierają szersze oferty tj. przedpłacone karty sportowo-kulturalne.Firmy praktycznie z dnia na dzień musiały przejść na pracę zdalną, pracodawcy musieli tę pracę zorganizować, a pracownicy nauczyć się ją wykonywać w warunkach domowych. Co ciekawe, wiele przedsiębiorstw notuje wzrost efektywności i kreatywności zatrudnianych osób. To z pewnością pracodawców cieszy, ale to także moment na analizę oferowanych pracownikom świadczeń pozapłacowych. Dlaczego? Bo w czasie pandemii, ale również po jej zakończeniu, wiele z nich się zwyczajnie nie sprawdza.
Sport to zdrowie, ale…
W Polsce przed koronawirusem najbardziej popularnymi świadczeniami oferowanymi pracownikom były abonamenty medyczne i sportowe. W wielu firmach były wręcz postrzegane jako standard. I o ile pakiet medyczny w czasach zarazy ma rację bytu, bo placówki medyczne są w takiej sytuacji niezbędne, to już zupełnie inaczej jest w przypadku kart sportowych. Stan epidemii czy pandemii, z jakim mamy do czynienia oznacza zamknięte kluby sportowe, sale fitness czy siłownie. Naturalne jest więc pytanie: czy pieniądze, które firmy wydały na zakup takich kart zostaną im zwrócone za czas, gdy pracownicy nie mogli z nich korzystać. Z drugiej strony pracodawcy zdają sobie sprawę z faktu, że stan izolacji nie wpływa dobrze na samopoczucie i po jego zakończeniu pracownicy będą musieli otrzymać dodatkowe wsparcie. Dlatego już dziś myślą o zmianie z dotychczasowych sportowych kart abonamentowych na rzecz szerszych ofert. Wybierają przedpłacone karty sportowo-kulturalne.
Przedpłacona Karta kulturalno-sportowa nie przepada
Wśród najczęściej wybieranych kart sportowo-kulturalnych są te od Edenred. Ten wybór nie dziwi, bo Edenred ma największe doświadczenie na rynku w tego typu świadczeniach. Są one skrojone na miarę potrzeb każdej firmy, a dodatkowo mogą być odpowiednio modyfikowane w zależności od okoliczności, np. na czas pandemii. W przeciwieństwie do tradycyjnych abonamentów sportowych, pieniądze na kartach sport i kultura od Edenred kumulują się i przechodzą na kolejny miesiąc. Co więcej, pieniądze nie przepadną również wtedy, gdy pracownicy kupili karnety czy bilety w obiektach sportowych i kulturalnych płacąc kartami Edenred. Karnety zostaną przedłużone o odpowiednią liczbę dni, w których kluby pozostają niedostępne ze względu na stan zagrożenia.
Ponadto pracownicy posiadający karty Edenred mają możliwość bezpiecznej i bezdotykowej płatności online przez Interenet lub płatności mobilnych, dzięki aplikacji Apple Pay lub Google Pay™. W związku z tym mogą kupić np. sprzęt sportowy lub strój potrzebny do ćwiczeń w domu. Dodatkowo podczas pandemii mogą korzystać z aktywności kulturalnych, tj. darmowych spektakli online, a pieniądze skumulowane na karcie sport i kultura wykorzystać w kinach, operach lub teatrach – jak już będą działać normalnie.
Wybór szerszej oferty kart sportowo-kulturalnych przez firmy to dobra decyzja. Czas pandemii, a tym samym izolacji generuje w każdym strach, zarówno przed chorobą, jak i przed tym, co nas czeka po COVID-19. Aktywność sportowa i możliwość obcowania z kulturą to najskuteczniejsze metody na redukcję napięcia powstałego w wyniku stresu. Dlatego niezwykle ważne jest, aby pracodawcy nie rezygnowali z dofinansowania aktywności fizycznej, a poszerzyli jej formę.
Co po pandemii? Ważne będzie zaufanie
Wszyscy zdajemy sobie sprawę z tego, że po pandemii świat nie będzie już taki sam. Oczywiście trudno dziś oszacować jak duże zmiany zajdą w nas i naszym otoczeniu. Pewne jest jedno: zupełnie zmieni się nasze postrzeganie inwestycji w zdrowie. Potwierdzają to eksperci i ostatnie badanie sentymentu konsumentów w obliczu pandemii (Kantar). Konsumenci wybierają marki, które dbają o zdrowie swoich pracowników – wskazało 78% badanych. Kluczowe jest zatem zadbanie o pracowników, aby ci mogli zadbać o klientów firmy.
Dlatego niebagatelne znaczenie ma wybór sprawdzonego partnera biznesowego przy zakupie świadczeń pozapłacowych dla zatrudnianych osób. Poza kartami sportowo-kulturalnymi, Edenred jako pierwsza firma na świecie stworzyła rozwiązanie dofinansowania posiłków pracownikom. Lata doświadczeń w wielu krajach pozwoliły na wypracowanie rozwiązań dopasowanych do wszystkich potrzeb. To gwarancja, że korzystając z oferty światowego eksperta w zakresie motywacji pozapłacowej, otrzyma się profesjonalny produkt i wysoką jakość usług. Potwierdza to również przeprowadzone w 2020 badanie satysfakcji klientów - 94% jest zadowolonych ze współpracy z Edenred.
Porozmawiaj z naszym doradcą, który zaproponuje Ci rozwiązania odpowiadające na bieżące wyzwania biznesowe i realne potrzeby. Napisz do nas - sprzedaz-pl@edenred.com
oprac. : Komunikat PR
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)