eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaNajczęściej cytowane media III 2020. Onet.pl, TVN24 i RMF FM w czołówce

Najczęściej cytowane media III 2020. Onet.pl, TVN24 i RMF FM w czołówce

2020-04-17 12:33

Najczęściej cytowane media III 2020. Onet.pl, TVN24 i RMF FM w czołówce

Gazety © 1dbrf10 - Fotolia.com

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (10)

Onet po raz kolejny został najbardziej opiniotwórczym medium. Portal prowadzi w zestawieniu od marca 2019 roku. Z analizy przeprowadzonej w marcu 2020 roku przez Instytut Monitorowania Mediów wynika, że na podium znalazły się także TVN24 i RMF FM. Na kolejnych pozycjach uplasowały się kolejno Wirtualna Polska i "Rzeczpospolita". Ranking zamyka Przegląd Sportowy i TVP1.

Przeczytaj także: Najczęściej cytowane media II 2020. Onet znów liderem

Największy skok w porównaniu z lutym odnotowała TVP1 - o 16 pozycji. Spory wzrost zanotowała także TVP Info - o 7 miejsc i TVN24, Polsat News i Przegląd Sportowy - o 4 pozycje.

Prasa


W marcu 2020 roku najczęściej cytowanym tytułem prasowym była "Rzeczpospolita". "Gazeta Wyborcza" na miejscu drugim. Na trzecim "Super Express". Znaczący wzrost ilości cytowań w porównaniu do ubiegłego miesiąca odnotowały: "Głos Wielkopolski” - o 10 pozycji oraz "Forbes” - o 3 miejsca.

Wśród najczęściej cytowanych tygodników marca liderem zostaje tygodnik "Do Rzeczy". "Newsweek" na miejscu drugim, awansował o 5 pozycji. "Wprost" na pozycji trzeciej.

Na podium wśród najczęściej cytowanych miesięczników znalazł się "Forbes". "Perspektywy" ma miejscu drugim, "Twój Styl" na miejscu trzecim.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media

Najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce w marcu 2020 r. według raportu Instytutu Monitorowania Mediów jest portal Onet.pl.


fot. mat. prasowe

Prasa

Podium wśród tytułów prasowych otwiera Rzeczpospolita z 2260 wzmiankami.


fot. mat. prasowe

Tygodniki

Najbardziej opiniotwórczymi tygodnikami i dwutygodnikami marca 2020 roku, są kolejno: Do Rzeczy i Newsweek.


fot. mat. prasowe

Miesięczniki

W kategorii najbardziej opiniotwórczych miesięczników i dwumiesięczników na pierwszym miejscu podobnie jak w lutym, uplasował się Forbes.


Telewizja


Wśród stacji telewizyjnych w marcu 2020 liderem została TVN24. Kolejne miejsca na podium to TVP Info i Polsat News. Bardzo duży skok cytowań zanotowano dla TV Trwam, która z dziesiątego miejsca w lutym przeszła na miejsce szóste.

fot. mat. prasowe

Telewizja

Z wyraźnym wzrostem cytowań (z 1496 w lutym do 3148 w marcu) listę otwiera TVN24.


Radio


RMF FM zostało liderem cytowalności wśród stacji radiowych. Rozgłośnia wyprzedziła Radio ZET oraz TOK FM. Największe skoki odnotowały TOK FM, Radio Kraków oraz Program Trzeci - o 2 pozycje.

fot. mat. prasowe

Radio

W kategorii „Stacje Radiowe” na pierwszym miejscu w marcu niezmiennie RMF FM z 3116 wzmiankami.


Portale internetowe


Najczęściej cytowanym portalem internetowym został Onet.pl z łączną ilością 4304 cytatów. Kolejną pozycję zajęła Wirtualna Polska oraz Interia.pl. Największy skok odnotował debiutujący na dziesiątej pozycji Sport.pl - o 4 miejsca.

fot. mat. prasowe

Portale internetowe

Bezapelacyjny lider - Onet.pl, był cytowany w marcu blisko 4304 razy.


Media ekonomiczne


Wśród mediów ekonomicznych liderem marca 2020 została "Rzeczpospolita" z 2260 cytowaniami. Na miejscu drugim uplasował się "Dziennik Gazeta Prawna". Na najniższym stopniu podium - portal Money.pl. Nowością tego miesiąca okazał się Forbes, który znalazł się w zestawieniu z 264 wzmiankami.

fot. mat. prasowe

Media ekonomiczne

W czołówce znalazła się Rzeczpospolita z 2260 cytowaniami.


Media regionalne


Wśród mediów regionalnych na pierwszym miejscu w marcu 2020 znalazło się Radio Kraków. Na miejscy drugim Radio Poznań. "Głos Wielkopolski" na trzecim miejscu. Największy wzrost odnotowała "Gazeta Wrocławska" - o 6 pozycji oraz Radio Poznań - o 5 pozycji.

fot. mat. prasowe

Media regionalne

Wśród mediów regionalnych w marcu prym wiedzie Radio Kraków.


Analizę częstotliwości cytowań poszczególnych mediów przez inne media przeprowadzono na podstawie 41163 przekazów pochodzących z monitoringu prasy, radia i telewizji, oraz portali internetowych, w których pojawiały się nazwy mediów prasowych; portali internetowych; stacji radiowych i telewizyjnych, lub tytuły ich programów. Badanie dotyczy okresu 1-31 marca 2020 roku.

oprac. : eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: