Reklama display znacznie powiększyła widoczność. To efekt pandemii
2020-07-14 11:07
Reklama online © thodonal - Fotolia.com
Przeczytaj także: Reklama internetowa z niższą widocznością. I to pomimo większego ruchu w sieci
Najnowszy „Viewability Benchmark” autorstwa Meetrics dowodzi, że wybuch pandemii wyraźnie wspomógł widoczność reklamy display w naszym kraju. Wzrost jest na tyle duży, że znacznie wyróżnia nas na tle innych przebadanych rynków.Opublikowany właśnie raport dowodzi rekordowego wręcz wzrostu wskaźnika Viewability dla reklam display. W II kwartale bieżącego roku sięgnął on 10 punktów procentowych, plasując wskaźnik na poziomie 58 proc., od którego niedaleko jest już do międzynarodowej średniej (63 proc.). Jednocześnie okazuje się, że wskaźniki dla reklam wideo odnotowały tylko niewielkie zmiany.
W raporcie odnajdujemy również informacje dotyczące typowych powodów braku widoczności reklam - okazuje się, że najczęściej problemem jest nieoptymalne pozycjonowanie.
fot. thodonal - Fotolia.com
Reklama online
Ostatnie miesiące miały ogromny pozytywny wpływ na jakość reklam online w Polsce. Podczas gdy wskaźniki na rynkach międzynarodowych poprawiły się tylko częściowo, to widoczność polskich kampanii displayowych poprawiła się we wszystkich formatach. W drugim kwartale zaobserwowaliśmy wśród marketerów większe zainteresowanie wynikami jakościowymi kampanii. Zmienione wzorce korzystania z mediów otwierają możliwości monetyzowania powierzchni normalnie “mniej pożądanych”, które jednak dają możliwość dłuższego obcowania z reklamą. Raport Benchmark zawiera ważne aktualne dane. Zapoznanie się z nimi, pomiar i optymalizacja są kluczowe dla osiągnięcia jeszcze lepszych wyników w trzecim kwartale – mówi Hubert Świtalski, Country Manager w Meetrics Poland.
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)