T-Mobile na kartę w nowym wydaniu
2020-10-13 13:26
T-Mobile na kartę w nowym wydaniu © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: T-Mobile na kartę - nielimitowane rozmowy, SMS-y i 20 GB za 25 zł na 30 dni
Jak wspomniano we wstępie w ramach oferty "Bez limitu L", przy zakupie startera, doładowaniu konta np. na www.doladowania.t-mobile.pl lub w aplikacji „Mój T‑Mobile” i aktywacji oferty, za 30 zł klienci otrzymują na 30 dni nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y, 30 GB oraz usługę Supernet Video DVD. Dzięki tej ostatniej mogą korzystać z aż 16 serwisów wideo, takich jak np. YouTube czy TikTok, bez wykorzystywania cennych gigabajtów.Dla osób z nieco mniejszymi wymaganiami w zakresie liczby godzin spędzanych w internecie odpowiedni okaże się wariant "Bez limitu M". Decydując się na zakup startera za 5 zł, doładowanie konta za 25 zł oraz aktywację oferty użytkownik otrzymuje nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y i 20 GB na 30 dni.
fot. mat. prasowe
T-Mobile na kartę w nowym wydaniu
T-Mobile nie zapomina również o klientach, którzy postrzegają się jako cyfrowych minimalistów. Dla tych użytkowników optymalny będzie zakup startera za 5 zł, doładowanie konta i aktywacja wariantu "Bez limitu S" za 20 zł – zestaw ten zapewni klientowi nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y oraz 1 GB internetu na 30 dni.
fot. mat. prasowe
Bez limitu M i Bez limitu L
Cyfrowy = wygodny
Choć potrzeby ofertowe klientów „T-Mobile na kartę” są różne, to bez wątpienia łączy ich jedno: wymaganie wysokiej jakości. Aby w czasach permanentnej, cyfrowej zmiany nadążyć za nowymi oczekiwaniami użytkowników, operator wdrożył w całej organizacji zwinne zarządzanie, czyli „agile”. Model ten pozwala na zautomatyzowanie wiele procesów wewnętrznych, w tym testy produktów, oraz wyraźne skrócenie czasu prac nad produktami.
Najnowsza odsłona oferty „T-Mobile na kartę” to produkt od początku zbudowany i przetestowany w systemie agile. Opracowanie od początku architektury technologicznej taryfy, badania i testy zajęły jej twórcom dziewięć miesięcy i zaowocowały m.in. stworzeniem znacznie bardziej komfortowego i płynnego doświadczenia użytkownika. Oprócz tego – bez względu na wybór startera czy wielkości pakietu – klienci korzystający z taryfy GO! otrzymują darmowe GB po każdym doładowaniu. Co równie ważne, dodatkowe gigabajty nie przepadają, a użytkownicy mogą zbierać je na swoim koncie.
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)