Nowy serwis o PR
2003-04-22 11:23
Bezpłatny serwis poświęcony public relations, reklamie, marketingowi, internetowi i dziennikarstwu wizerunek.com udostępniły wspólnie agencja PR goodrelations i firma internetowa net4biz.
Przeczytaj także: Europejski PR w netPR.pl
"Chcemy, by nasz serwis pomagał studentom w zdobywaniu wiedzy, a jednocześnie, aby nasi potencjalni klienci mogli poznać nas z najlepszej strony", mówi Agnieszka Kaflik, dyrektor wykonawczy goodrelations.W serwisie znalazły się podzielone na kategorie tematyczne artykuły, katalog www, zabawa testowa oraz unikalna baza ponad 3.200 sloganów reklamowych. Oprócz tego uruchomiony został dział "Kto pyta, nie błądzi", pozwalający studentom bezpłatnie zadawać pytania konsultantom z Goodrelations. Z serwisem www.wizerunek.com zintegrowane zostały strony agencji goodrelations i firmy net4biz. "Uruchamiamy również forum dyskusyjne, w ramach którego funkcjonować będzie zarówno forum otwarte, jak i osobne, zamknięte, przeznaczone tylko dla praktyków z agencji PR", dodaje Kaflik. Obie firmy wspólnie przygotowały zawartość merytoryczną serwisu, a za stronę techniczną odpowiada net4biz.
Przeczytaj także:
Zagraniczny link building w strategii SEO. Dlaczego aż tak ważny?
oprac. : Sylwester Kozak / e-biznes.pl