Wyniki Megapanel VI 2006
2006-08-23 13:02
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za czerwiec 2006 roku.
Przeczytaj także: Wyniki Megapanel V 2006
fot. mat. prasowe
W dalszym ciągu witryną o największym zasięgu jest Google. Zasięg tej strony wyniósł 82,63%, czyli więcej niż w poprzednim miesiącu. Na grugim miejscu nadal znajduje się Onet.pl z zasięgiem 76,96%. Trzecie miejsce bez zmian uzyskała Wirtualna Polska z 67,76%-owym zasięgiem. W pierwszej piątce bez zmian uplasowały się INTERIA.PL oraz Allegro.pl (odpowiednio 53,77% i 52,21%).
Pod względem liczby odsłon Onet.pl przegoniło Allegro i zajęło pierwsze miejsce. W dalszym ciągu witryną przekraczającą próg 10 milionów użytkowników jest, utrzymujący się na trzecim miejscu Google. W pierwszej czwórce znacznie odbiegającej od reszty pod względem liczby odsłon znajduje się nadal Wirtualna Polska.
fot. mat. prasowe
* W zestawieniu najpopularniejszych komunikatorów nie uwzględniono:
- komunikatora Windows Messenger, który instaluje się automatycznie wraz z systemem Windows i uruchamiając się automatycznie po starcie komputera w przeważającej części przypadków nie jest używany.
- komunikatora Stefan, który w czerwcu był dostępny jedynie w wersji testowej. Aplikacja będzie uwzględniana w rankingu komunikatorów począwszy od lipcowych wyników badania Megapanel PBI/Gemius.
Liczebność próby: N=19 047. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC.
Przeczytaj także:
Wyniki Megapanel IV 2010
![Wyniki Megapanel IV 2010 Wyniki Megapanel IV 2010](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/PBI/Wyniki-Megapanel-IV-2010-49434-150x100crop.jpg)
oprac. : Joanna Kujawa / eGospodarka.pl