Reklama w internecie - irytująca i skuteczna
2006-08-24 00:04
Przeczytaj także: 110 mln zł na reklamę w wyszukiwarkach
fot. mat. prasowe
Poszukiwanie dodatkowych informacji na temat reklamowanego produktu/reklamowanej usługi na stronach
Rynek reklamy internetowej jest najszybciej rozwijającym się rynkiem reklamowym. Jak podaje IAB, w 2005 roku żadne inne medium reklamowe nie uzyskało choć zbliżonej do internetu dynamiki wzrostu przychodów. Według prognoz, najbliższe lata to przede wszystkim rozwój reklamy opartej na zaawansowanych technologiach multimedialnych, jak również - co powinno ucieszyć przede wszystkim internautów - reklamy kontekstowej i mało agresywnej reklamy w wyszukiwarkach.
Badanie zostało zrealizowane metodą CAWI (pop-up survey), w Polsce w dniach 23-29 maja 2006r. Próbę dobrano metodą losowania systematycznego. W badaniu wzięło udział ogółem 22 729 osób, w tym w Polsce 3 437.
oprac. : Joanna Kujawa / eGospodarka.pl