eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyDzienniki: spadek sprzedaży

Dzienniki: spadek sprzedaży

2006-09-06 13:22

Lipiec był dla największych dzienników ogólnopolskich miesiącem spadku sprzedaży. Zdaniem ekspertów jest to skutek wakacyjnego spadku czytelnictwa.

Przeczytaj także: Brytyjskie tabloidy tracą

O najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy poinformowała Gazeta Wyborcza.

Liderem sprzedaży pozostaje Fakt, który rozchodził się w lipcu średnio w 485,5 tys. egzemplarzy, co oznacza 5,7 proc. spadek w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. Sprzedaż Gazety Wyborczej była słabsza o 5,5 proc. wobec lipca ub. roku i wyniosła 407,4 tys. egzemplarzy. Trzecią pozycję zajął Dziennik, który sprzedawał w lipcu średnio 201,2 tys. egzemplarzy, o 6,7 proc. mniej niż miesiąc wcześniej. Sprzedaż Rzeczpospolitej spadła o 4,1 proc. i wyniosła 175,9 tys. egzemplarzy.

Sporo stracił Super Express - 11,6 proc., jego sprzedaż wyniosła 185,4 tys. egzemplarzy. Trybuna zamknęła miesiąc sprzedażą na poziomie 18,9 tys. egzemplarzy (spadek o 13,7 proc.).

oprac. : Mediarun.pl Mediarun.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: