Kampanie reklamowe AD+HR w rekrutacji - nowe zasady gry
2021-09-07 12:57

Kampanie reklamowe AD+HR w rekrutacji - nowe zasady gry © fot. mat. prasowe
Komunikat PR
Ubiegły rok dla rynku pracy w Polsce był rokiem trudnej zmiany. Znaczne zmniejszenie budżetów rekrutacyjnych, wstrzymanie wydatków na współpracę z zewnętrznymi agencjami oraz zamrożenie zatrudnienia w działach HR wymusiły na branży projektowanie nowych rozwiązań. Jak skutecznie pracować, rekrutować online i osiągać zamierzone efekty w kolejnych latach? Wykorzystaj narzędzia marketingu internetowego w rekrutacji!Stworzyliśmy narzędzie wspierające samodzielne rekrutacje. Nasz produkt, Kampanie AD+HR, automatyzuje i poprawia wyniki najbardziej żmudnego etapu pracy rekruterów – profilowania kandydatów i przyciągania tych odpowiednich.
AD+HR przyspiesza proces rekrutacyjny, przyciągając uwagę kandydatów o zbliżonym profilu z wyznaczonej branży. W ramach Kampanii AD+HR emitowana jest spersonalizowana internetowa kampania reklamowa, kierującą wzrok specjalistów na wybrane ogłoszenie o pracę.
Nasze algorytmy zbierają dane i filtrują setki informacji na temat potencjalnych kandydatów. Spośród nich selekcjonujemy tych, którzy odpowiadają profilowi, wyróżniają się poszukiwaną cechą lub umiejętnością określoną przez Klienta. Potrafimy dotrzeć do nieosiągalnych w standardowy sposób specjalistów. Efektywna rekrutacja, zainteresowanie procesem rekrutacyjnym Java Developerów lub doradców BOK z biegłym niemieckim, francuskim czy hiszpańskim? W tym my, efektywna firma rekrutacyjna, wyręczamy naszych klientów poprzez AD+HR.
Od lat skutecznie analizujemy dane dotyczące zachowania badanych użytkowników w sieci. Wiemy, które strony www odwiedzają najczęściej, jaka jest ich tematyka i gdzie szukać odpowiednich dla danego klienta kandydatów. Wykorzystanie GPS pozwala nam ustalić, czy przemieszczają się, czy łączą się z siecią w domu albo w pracy. Użytkownicy podają dane w swoich profilach publicznych, uzupełniają dane zawodowe i demograficzne. Stworzyliśmy narzędzia analityczne, które umożliwiają zbadanie konkretnych zachowań potencjalnych kandydatów. I tak przechodzimy do etapu łączenia danych i pracy nad profilowaniem przyszłych pracowników, którzy spełniają wymogi rekrutacyjne. W kolejnych krokach reklamy są wyświetlane tylko tym osobom, które mają predyspozycje do wzięcia udziału w procesie.
W sytuacji, w której 81% przedstawicieli centrów usług wspólnych jest zdania, że rywalizacja między firmami jest dla nich utrudnieniem*, precyzyjne działania oparte na innowacyjnym podejściu do rekrutacji, dadzą Ci przewagę konkurencyjną w toczącej się pomimo pandemii walki o talenty. Organizacja rekrutacji z wykorzystaniem marketingu internetowego, w oparciu o sztuczną inteligencję i Big Data zdecydowanie podniesie skuteczność działań, pozwalając jednocześnie na oszczędności w kosztach rekrutacji.
Instytut Kapitału Ludzkiego będzie Twoim partnerem w biznesie. Jesteśmy polską agencją rekrutacyjną, a największe talenty językowe pozyskujemy dla naszych klientów od 2014 roku. Stworzyliśmy autorską metodę, która wyznacza nowe zasady w podejściu do procesów rekrutacyjnych. Dzięki niej jesteśmy w stanie dotrzeć nawet do 90% potencjału rekrutacyjnego, spełniającego wymogi klientów.
Więcej na temat kampanii reklam rekrutacyjnych AD+HR znajdziesz na stronie: https://irkl.pl/kampanie-rekrutacyjne-adhr/
*w oparciu o raport ABSL z 2020 r.

oprac. : Komunikat PR
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)