eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyMarketing internetowy bardziej popularny

Marketing internetowy bardziej popularny

2006-09-12 13:33

90 proc. internautów subskrybuje newslettery, a prawie połowa przedsiębiorstw korzysta z e-mail marketingu w realizacji swojej strategii marketingowej - wynika z trzeciej edycji badania firmy Sare na temat wykorzystania poczty elektronicznej.

Przeczytaj także: Kiedy wysłać newsletter?

Swoje badanie Sare realizuje od trzech lat. W tegorocznej edycji ankieta rozbudowana została o dodatkowe pytania skierowane do marketerów, dotyczące korzyści biznesowych płynących z wykorzystania e-mail marketingu.

Od trzech do pięciu newsletterów dziennie dostaje 33 proc. ankietowanych, 23 proc. subskrybuje 6-10 newsletterów, a 24 proc. - więcej niż 10. Prym wiodą dzienniki internetowe (79 proc.), aktualności firmowe (41 proc.) i newslettery reklamowe (36 proc.).

O newsletterach zdecydowanie pozytywnie wyraziło się 30 proc. badanych, pozytywnie 45 proc. Zdecydowanie negatywną opinię wystawia 1 proc. respondentów.

Najważniejsze korzyści płynące z subskrypcji newsletterów to wiedza o branży (68 proc.), nowości w ofercie (14 proc.), wiedza o promocjach (7 proc.) i wiedza o danej firmie (5 proc.).

W tegorocznej edycji przebadano blisko 2378 respondentów. Ankietowani to osoby aktywne zawodowo, 80 proc. z nich stanowią osoby w wieku 20-40 lat. Pełen raport z badań dostępny jest na stronie .

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: