Internauci lubią hipermarkety
2006-09-18 14:02
Przeczytaj także: Kryzys a zwyczaje zakupowe online
Rosnąca liczba hipermarketów sprzyja coraz aktywniejszej działalności promocyjnej i reklamowej. Gazetki reklamowe, ulotki, ogłoszenia prasowe, reklamy na bilbordach, a nawet kosztowne kampanie w telewizji i radiu, stają się potężnym orężem w walce o klienta, zarówno dla właścicieli sklepów, jak i producentów.
Jak pokazują wyniki badania Gemius, zdecydowana większość badanych internautów otrzymała choć raz gazetkę reklamową hipermarketu wielobranżowego (84 proc.). Niewiele mniejszy odsetek respondentów dostał gazetkę reklamową hipermarketu z artykułami RTV/AGD (71 proc.), a ponad połowa (57 proc.) gazetkę reklamową hipermarketu budowlanego. Badani internauci najczęściej otrzymują gazetki reklamowe hipermarketów wielobranżowych – aż co drugi ankietowany przyznał, że otrzymuje je kilka razy w miesiącu, a kolejne 21 proc. jeszcze częściej, kilka razy w tygodniu.
fot. mat. prasowe
Częstotliwość otrzymywania gazetek reklamowych hipermarketów wielobranżowych
„Znajomość najnowszych trendów to karta przetargowa w walce o klienta, który, jak pokazują wyniki naszych badań, nie tylko oczekuje atrakcyjnej oferty cenowej, ale i chciałby być o niej poinformowany” – podsumowuje Krzysztof Chomicki z Gemius SA, autor raportu.
Przeczytaj także:
Zetki polują na promocje, Baby Boomers kupują polskie produkty
1 2
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl