Nowa kampania Peugeot
2003-04-28 09:26
Od 23 kwietnia do 11 maja 2003 roku potrwa internetowa kampania reklamowa modelu 307 SW. Jej celem jest podkreślenie specyfiki modelu, a co za tym idzie, zachęcenie klientów do odwiedzania salonów i korzystania z jazd testowych.
Przeczytaj także: 7 dni Mistral w sieci
"Chcieliśmy, aby kampania wyraźnie eksponowała niepowtarzalność Peugeot 307 SW: panoramiczny szklany dach i modularność siedzeń. Estetyka, jasność, dynamika - to cechy, które charakteryzują ten model, pełen nowoczesnych rozwiązań, w którym bezpieczna podróż dostarcza coraz to nowych wrażeń." - powiedziała Agnieszka Brzezińska, specjalista ds. marketingu Peugeot Polska.Kreacja kampanii przygotowana we współpracy z agencją interaktywną OS3 multimedia oparta jest na pokazaniu zarówno wnętrza auta, jak i tego, co można zobaczyć na zewnątrz, dzięki panoramicznemu dachowi. Wykreowane obrazy to między innymi podwodny rejs, podniebny lot oraz kosmiczna podróż. Osadzone w niebiesko-białej kolorystyce Peugeot projekty oparte zostały na haśle "Innowacyjny, emocjonujący, przestrzenny – zaproszenie do marzeń, odkryj w salonach Peugeot."
Kampania dostępna jest w największych portalach informacyjnych: Onet, WP, Interia, Gazeta, uznanych serwisach: Newsweek, Wprost, Polityka oraz najpopularniejszych wortalach motoryzacyjnych: Autocentrum, Autosukces, AutoSwiat, Mojeauto, Trader. Wykorzystano takie formaty reklamy internetowej jak toplayery, billboardy, popundery, skyscrapery, advertoriale.
Przeczytaj także:
Peugeot 3008 mHEV, czyli oryginalny SUV Coupe
![Peugeot 3008 mHEV, czyli oryginalny SUV Coupe Peugeot 3008 mHEV, czyli oryginalny SUV Coupe](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/Peugeot-3008/Peugeot-3008-mHEV-czyli-oryginalny-SUV-Coupe-264249-150x100crop.jpg)
oprac. : Sylwester Kozak / e-biznes.pl