BizOn media: reklama tylko dla biznesu
2006-09-19 13:32
Przeczytaj także: ARBOmedia lepsza od WP i Onetu
Sieć oferuje również nie tylko proste i przejrzyste zasady związane ze sprzedażą powierzchni reklamowej, ale także szereg dodatkowych usług dla wydawców. Między innymi doradztwo przy projektowaniu witryn pod kątem optymalnego wykorzystania marketingowego, wykorzystanie nowych technologii w reklamie, czy pomoc w promocji serwisów.
Strategią BizOn media jest posiadanie kompleksowej i komplementarnej oferty z zakresu komunikacji marketingowej dla biznesu dlatego w ofercie nowego domu sprzedaży mediów znajdziemy rozwiązania z zakresu AMBIENT i PRASY.
fot. mat. prasowe
BizOn media należy do grupy ARBOmedia A.G. Jest to pierwszy projekt o tematyce biznesowej w ramach sieci, realizowany w Europie. „Rynek reklamy internetowej w Polsce jest jednym z dynamiczniej rozwijających się rynków reklamowych w Europie, dlatego właśnie tutaj postanowiliśmy wprowadzić nową markę i otworzyć nową sieć tematyczną. Nie chcemy jednak jej zasięgu ograniczyć tylko do Polski. W dalszej perspektywie planujemy ekspansję sieci na takich rynkach jak Czechy, Słowacja i Rumunia” –.powiedział COO ARBOmedia A.G Dr. Bronislav Kvasnicka
Przeczytaj także:
ARBOmedia przejmuje Q-NET
![ARBOmedia przejmuje Q-NET [© Syda Productions - Fotolia.com] ARBOmedia przejmuje Q-NET](https://s3.egospodarka.pl/grafika/ARBOmedia/ARBOmedia-przejmuje-Q-NET-d8i3B3.jpg)
1 2
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl