Wyniki Megapanel VII 2006
2006-09-22 00:46
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za lipiec 2006 roku.
Przeczytaj także: Wyniki Megapanel VI 2006
fot. mat. prasowe
Witryną o największym zasięgu, jak w poprzednich badaniach, zostało Google. Zasięg tej strony jednak spadł w lipcu i wynosi 81,61%. Na grugim miejscu nadal znajduje się Onet.pl z zasięgiem 74,46%. Trzecie miejsce bez zmian uzyskała Wirtualna Polska z 64,81%-owym zasięgiem. W pierwszej piątce bez zmian uplasowały się INTERIA.PL oraz Allegro.pl (odpowiednio 52,05% i 51,01%). Wszystkie witryny osiągnęły zasięg mniejszy w porównaniu z poprzednim miesiącem.
Pod względem liczby odsłon Onet.pl utrzymał się na pierwszym miejscu pozostawiając Allegro i Google na miejscach niższych. W dalszym ciągu witryną przekraczającą próg 10 milionów użytkowników jest Google. W pierwszej czwórce znacznie odbiegającej od reszty pod względem liczby odsłon znajduje się jeszcze Wirtualna Polska.
fot. mat. prasowe
* W zestawieniu najpopularniejszych komunikatorów nie uwzględniono:
- komunikatora Windows Messenger, który instaluje się automatycznie wraz z systemem Windows i uruchamiając się automatycznie po starcie komputera w przeważającej części przypadków nie jest używany.
Liczebność próby: N=18 804. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC.
Przeczytaj także:
Wyniki Megapanel IV 2010
![Wyniki Megapanel IV 2010 Wyniki Megapanel IV 2010](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/PBI/Wyniki-Megapanel-IV-2010-49434-150x100crop.jpg)
oprac. : Joanna Kujawa / eGospodarka.pl