Studenci w USA preferują Internet
2006-09-24 13:24
Marketerzy starają się od dawna znaleźć drogę, którą mogliby dotrzeć do studentów w czasie, kiedy ci po raz pierwszy samodzielnie dokonują zakupów i wyboru marki produktu, która może okazać się jedyną na całe życie.
Przeczytaj także: Zakupy online: potencjał niekupujących
Jak żadna inna generacja do tej pory, studenci używają najnowszych technologii, aby wyrażać siebie, kontaktować się z rówieśnikami i dowiadywać się co jest modne i na czasie. Dlaczego specjaliści od sprzedaży powinni zainteresować się właśnie tą grupą konsumentów?Obecnie w USA jest 15 milionów studentów aktywnie korzystających z Internetu..
Aby określić sposób, w jaki marketerzy mogliby nawiązać relacje z tą kluczową grupą demograficzną, BurstMedia postanowiła zbadać ponad 800 studentów w wieku od 18 do 24 lat, skupiając się na tym z jakich środków przekazu korzystają, na ich wydatkach i czynnikach jakie decydują o wyborze danej marki.
Jak się okazuje, studenci spędzają więcej czasu korzystając z Internetu, niż z jakiegokolwiek innego środka przekazu. Jedna trzecia studentów (33,6 proc.) przyznaje, że spędza w Internecie ponad 10 godzin tygodniowo, a 20,3 proc. respondentów nawet ponad 20 godzin
fot. mat. prasowe
Wśród ankietowanych, mężczyźni okazali się być bardziej zapalonymi internautami niż kobiety (odpowiednio 37,2 proc. do 29,8 proc.), spędzając w Internecie ponad 20 godzin tygodniowo.
Przeczytaj także:
E-commerce kontra zakupy tradycyjne
![E-commerce kontra zakupy tradycyjne [© ktsdesign - Fotolia.com] E-commerce kontra zakupy tradycyjne](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/preferencje-konsumentow/E-commerce-kontra-zakupy-tradycyjne-116169-150x100crop.jpg)
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl
Więcej na ten temat:
preferencje zakupowe, preferencje konsumentów, preferencje nabywców, badania internautów, popularność mediów