Gry szansą dla marketerów
2006-09-30 00:03
Przeczytaj także: Kim są europejscy gracze?
Co więcej, to kobiety stanowią większość w tej grupie - ich udział wynosi 52 proc. Ponadto 84 proc. graczy ma szerokopasmowy dostęp do internetu w domu, a statystyczny gracz już od dziewięciu lat korzysta z tego medium.37 proc. tzw. "twardych graczy" (heavy gamers, osoby spędzające na tego typu zabawie ponad 16 godzin tygodniowo) uznało, iż umieszczenie w grach reklam produktów prawdziwych firm sprawia, iż stają się one bardziej realistyczne.
Połowa uważa, że jest to zjawisko nieuchronne i niedługo sceny z prawdziwymi reklamami będą standardem. W przypadku osób spędzających mniej niż 16 godzin tygodniowo na grach, którzy stanowili 75 proc. respondentów badania, liczby te są niższe i wynoszą odpowiednio 27 proc. i 42 proc.
"Z punktu widzenia reklamodawców, gry to potencjalnie potężny i skuteczny środek dotarcia do tej grupy konsumentów, do której trudno dotrzeć za pomocą tradycyjnych środków" - podkreśla Erin Hunter, executive vice president comScore Media and Entertainment Group.
![Jacy są polscy gracze komputerowi? [© apops - Fotolia.com] Jacy są polscy gracze komputerowi?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/gry/Jacy-sa-polscy-gracze-komputerowi-148570-150x100crop.jpg)
oprac. : Mediarun.pl