Bezpieczeństwo w sieci wg MySpace
2006-10-08 00:09
Serwisy społecznościowe, których liderem jest MySpace są fenomenem kulturowym, który jest ciągle rozwijającym się modelem dochodowym. Szacuje się, że w 2006 roku marketerzy wydadzą 280 milionów dolarów na reklamę i marketing na stronach serwisów społecznościowych w USA, a dodatkowe 70 milionów dolarów na rynkach międzynarodowych. Wydatki te przeznaczone będą głównie na tworzenie stron profilowanych i sponsorowanych promocji.
Przeczytaj także: Wirtualna karta bezpieczeństwa NetIDMe
Ideą działania serwisów społecznościowych jest umożliwienie ludziom tworzenia swoich profili internetowych, opisania swoich zainteresowań, podzielenia się opiniami z innymi na blogach oraz poznania nowych osób. Ale odmiany tego tematu są niewyczerpane.fot. mat. prasowe
MySpace będzie współpracował ze szkołami i magazynem dla nastolatków “Seventeen” w zakresie rozprowadzania wśród rodziców i wychowawców w szkołach "Guide to Internet Safety" - wytycznych odnośnie bezpieczeństwa dzieci w Internecie. Do głównych wskazówek przekazanych rodzicom należą: uważaj na informacje, które upubliczniasz w sieci, bądź ostrożny wobec swoich internetowych rozmówców i wysyłanych przez siebie informacji.
To posunięcie jest odpowiedzią MySpace na pretensje ze strony rodziców i szkół, iż portal nie robi nic by chronić prywatność nastolatków w Internecie.
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
Przeczytaj także:
Dzieci w sieci: krzywdy seksualne to codzienność
![Dzieci w sieci: krzywdy seksualne to codzienność Dzieci w sieci: krzywdy seksualne to codzienność](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/dzieci-w-sieci/Dzieci-w-sieci-krzywdy-seksualne-to-codziennosc-253043-150x100crop.jpg)
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl
Więcej na ten temat:
dziecko w sieci, bezpieczeństwo dzieci w internecie, ochrona dzieci w internecie