Popularność mediów w USA
2006-10-23 11:42

Popularność poszczególnych mediów wśród dorosłych Amerykanów poszukujących informacji na temat najwa © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Ulubione media internautów
Jak wynika z badań, połowa respondentów korzysta z telewizji, zaś 42 proc. z radia. Jedna czwarta ankietowanych aby przejrzeć wiadomości odwiedziłaby strony internetowe, a 6 proc. treści generowane przez samych użytkowników Internetu takie jak blogi i chaty.Wyniki badań mogą się okazać dobrą wiadomością dla firm i tradycyjnych medialnych przedsiębiorstw, których treści pojawiają się w różnych bazach Lexis-Nexis. Jednak pytanie brzmi, czy ludzie będą nadal ufać i używać tradycyjnych mediów do sprawdzania codziennych wiadomości lub do plotkowania.
fot. mat. prasowe
Popularność poszczególnych mediów wśród dorosłych Amerykanów poszukujących informacji na temat najwa
Popularność poszczególnych mediów wśród dorosłych Amerykanów poszukujących informacji na temat najważnieszych wydarzeń (w %).
Ponadto, firma Lexis-Nexis odkryła, że blogi internetowe, fora i chaty będą drugim obdarzonym największym zaufaniem źródłem informacji jeśli chodzi o rozrywkę. Na pierwszym miejscu znajdą się tradycyjne media.
fot. mat. prasowe
Dorośli Amerykanie czytający gazety i ich wersje online (w % według wieku).
Dorośli Amerykanie czytający gazety i ich wersje online (w % według wieku).
![Główny ekonomista Credit Agricole wygrywa ranking cytowań [© nmann77 - Fotolia.com] Główny ekonomista Credit Agricole wygrywa ranking cytowań](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/monitoring-mediow/Glowny-ekonomista-Credit-Agricole-wygrywa-ranking-cytowan-151137-150x100crop.jpg)
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl