Popularność mediów w USA
2006-10-23 11:42
Przeczytaj także: Ulubione media internautów
Ten przewidywany wzrost popularności nowego typu mediów obrazuje spadek zainteresowania tradycyjnymi gazetami wśród młodszego pokolenia. Jak wynika z badań przeprowadzonych w 2006 roku przez Pew Research Center for the People and the Press, 29 proc. osób w wieku od 18 do 29 lat czytało gazetę lub jej wersję internetową w dniu poprzedzającym badanie, zaś w grupie osób w wieku od 50 do 64 roku życia i tych powyżej 65 lat odsetek osób czytających gazety wyniósł odpowiednio 50 i 58 proc.Inne badania dowiodły, że wiadomości z telewizji lokalnej oraz sieciowej są nadal dobrym źródłem informacji o bieżących wydarzeniach dla młodych ludzi. Wśród osób w wieku od 18 do 24 lat, pierwsze miejsce na liście najczęściej wykorzystywanych źródeł bieżących wydarzeń znajdują się wiadomości telewizji lokalnej. Z blogów i Internetu najczęściej korzysta 12 proc. osób w wieku od 18 do 20 roku życia i 11 proc. tych miedzy 21 a 24 rokiem życia.
fot. mat. prasowe
Najpopularniejsze źródła informacji wśród młodszych dorosłych internautów w USA (według wieku i płci
Najpopularniejsze źródła informacji wśród młodszych dorosłych internautów w USA (według wieku i płci w %).
fot. mat. prasowe
Najpopularniejsze źródła informacji wśród nastoletnich internautów w USA (według wieku i płci w %).
Najpopularniejsze źródła informacji wśród nastoletnich internautów w USA (według wieku i płci w %).
![Główny ekonomista Credit Agricole wygrywa ranking cytowań [© nmann77 - Fotolia.com] Główny ekonomista Credit Agricole wygrywa ranking cytowań](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/monitoring-mediow/Glowny-ekonomista-Credit-Agricole-wygrywa-ranking-cytowan-151137-150x100crop.jpg)
1 2
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl