Reklama w prasie IX 2006
2006-10-25 00:19
Gazeta Wyborcza miała we wrześniu największe cennikowe wpływy netto z reklam, które wzrosły do 89,4 mln zł, czyli o 14 mln zł w porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku - wynika z danych firmy Expert Monitor.
Przeczytaj także: Reklama w prasie VIII 2006
Drugą pozycję zajął Fakt, który zanotował przychody reklamowe na poziomie 16,7 mln zł, o 2 mln zł mniej niż rok wcześniej.Trzecie miejsce przypadło Rzeczpospolitej, która miała 15,2 mln zł wpływów. Oznacza to spadek o prawie 3 mln zł w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku.
Dziennik znalazł się na czwartym miejscu, a jego wpływy z reklam wyniosły 8,2 mln zł.
Przeczytaj także:
Reklama w prasie XI 2007
![Reklama w prasie XI 2007 [© Scanrail - Fotolia.com] Reklama w prasie XI 2007](https://s3.egospodarka.pl/grafika/prasa/Reklama-w-prasie-XI-2007-apURW9.jpg)
oprac. : Mediarun.pl
Więcej na ten temat:
prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę, rynek reklamy, przychody z reklamy