Fox liderem rynku plików wideo
2006-10-25 00:31
Liderem rynku przekazów strumieniowych w Stanach Zjednoczonych są serwisy Fox Interactive, w tym MySpace, które w sierpniu miały udziały na poziomie 20,1 proc. - wskazują najnowsze rankingi sporządzone przez ComScore.
Przeczytaj także: Wyniki Megapanel VIII 2006
W ramach serwisów należących do Fox, internauci obejrzeli 1,4 mld klipów. Fox wyprzedził tym samym Yahoo z 823 mln obejrzanych nagrań (11,8 proc. udział w rynku) i YouTube (688 mln nagrań, 9,9 proc. udział). Na kolejnych miejscach znalazły się Viacom Digital (4,1 proc.) oraz Time Warner Network (3,4 proc.).Pierwsza trójka serwisów, które przyciągają największą liczbę unikalnych internautów, wygląda nieco inaczej. W tej kategorii prowadzi Yahoo z 39,9 mln unikalnych użytkowników, za nim znajduje się Fox z 39,5 mln i YouTube z 35,5 mln odwiedzających.
W sierpniu liczba Amerykanów korzystających z tego typu stron społecznościowych wzrosła o 4 proc. do ponad 110 mln osób. Już 64 proc. mieszkańców USA przegląda pliki wideo online - wynika z danych ComScore.
Przeczytaj także:
Firmy logistyczne: które strony WWW najpopularniejsze?
oprac. : Mediarun.pl