2 mld USD na reklamę internetową
2006-11-02 13:51
Przeczytaj także: Reklama internetowa 2005 wg IAB
W 2010 roku natomiast mają one przekroczyć poziom 2 mld dolarów.Raport "Social Network Marketing: Ad Spending Update" stworzony przez firmę eMarketer przewiduje, że wydatki te sięgną 2,15 mld dolarów w 2010 roku.
Liderem wśród stron społecznościowych pozostanie MySpace, z 60 proc. udziałem w całkowitych wydatkach na rekamę internetową w ramach tego typu serwisów w USA w 2007 roku. Na MySpace sięgną one poziomu 525 mln dolarów.
Natomiast całkowite wydatki na tego typu promocję wyniosą w przyszłym roku 1,1 mld dolarów, o ok. 655 mln dolarów więcej niż w roku bieżącym.
W 2010 roku natomiast globalne wydatki na reklamę w ramach serwisów społecznościowych osiągną poziom 2,8 mld dolarów - wynika z raportu.
![IAB: reklama online w USA bije rekordy [© Scanrail - Fotolia.com] IAB: reklama online w USA bije rekordy](https://s3.egospodarka.pl/grafika/rynek-reklamy-internetowej/IAB-reklama-online-w-USA-bije-rekordy-apURW9.jpg)
oprac. : Mediarun.pl