Marketing bezpośredni zwalnia
2006-11-04 00:04
Tempo wzrostu wydatków na marketing bezpośredni w Stanach Zjednoczonych zwalnia - wynika z raportu stworzonego przez Direct Marketing Association. Niemniej jednak sprzedaż związana z tym rodzajem marketingu może utrzymać poziom wzrostu - uważają eksperci.
Przeczytaj także: 15 trendów w marketingu w 2022 roku
Raport nazwany "The Power of Direct" został zaprezentowany na konferencji 2006 DMA. Przewiduje spadek tempa wzrostu marketingu bezpośredniego w roku 2007, który pokryje się z ogólnym spadkiem tempa wzrostu wydatków na reklamę w Stanach Zjednoczonych, będzie jednak od niego stosunkowo niższy.Według DMA wydatki na marketing bezpośredni w 2007 sięgną 175,2 mld dolarów, co oznacza 5,2 proc. wzrost w porównaniu z 166,5 mld dolarów wydanymi w roku 2006. Związana z marketingiem bezpośrednim sprzedaż ma wzrosnąć w przyszłym roku o 6,5 proc. do poziomu 2064 trylionów dolarów.
Całkowita sprzedaż w Stanach Zjednoczynych ma natomiast wzrosnąć zaledwie o 3,9 proc.
Przeczytaj także:
Wysyłka firmowych kartek świątecznych. Co na to RODO?
oprac. : Mediarun.pl