Reklama w prasie I-IX 2006
2006-11-06 00:16
Podobnie jak w roku ubiegłym, tak i w tym - po trzech kwartałach największe wpływy z reklam wśród tygodników, osiągnęły tygodniki opinii - wynika z najnowszych danych firmy Expert Monitor.
Przeczytaj także: Reklama w prasie IX 2006
Najwyższe wpływy - 81,6 mln zł odnotował Wprost. Zaraz za nim znalazła się Polityka (78,4 mln i wzrost o 8,85 proc.) i Newsweek Polska z przychodami na poziomie 66,3 mln zł (co oznacza spadek w prównaniu z tym samym okresem roku poprzedniego o 1,52 proc.).Czwarta pozycja należy do tygodnika Przyjaciółka - 45,4 mln zł i wzrost o 18,89 proc. Tele Tydzień zanotował spadek przychodów o 1,85 proc., co dało wynik ponad 39,7 mln zł. Dalsze miejsca zajmują: Gala (ponad 38 mln zł oraz wzrost o 18,36 proc.), Przekrój (ponad 29,8 mln zł i wzrost o 38,33 proc.) a także Naj (ze wzrostem o 22,45 proc. i wynikiem 29,2 mln), Tele Magazyn (22,7 mln czyli spadek o 8,63 proc.) i Pani Domu, która zarobiła o 7 proc więcej - co dało 22 mln.
Dwutygodnik Viva! również zyskał w porównaniu z rokiem ubiegłym - o 11,37 proc. osiągając wpływy na poziomie 50,5 mln.
Przeczytaj także:
Reklama w prasie XI 2007
oprac. : Mediarun.pl
Więcej na ten temat:
prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę, rynek reklamy, przychody z reklamy