eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternetUSA: kontrola praktyk internetowych?

USA: kontrola praktyk internetowych?

2006-11-07 02:07

Amerykańscy konsumenci chcą, aby Federalna Komisja Handlu (Federal Trade Commission) zbadała internetowe praktyki reklamodawców. Konsumenci uważają, że szacowany na 100 mln dolarów przemysł reklam internetowych zagraża prywatności internautów.

Przeczytaj także: Muzeum banerów

W najbliższą środę Center for Digital Democracy ma złożyć skargę do FTC. Grupa chce, aby komisja zajęła się przede wszystkim "zwodniczymi praktykami”, ponadto zamierza nakłonić Kongres, by zajął się opracowaniem ustawy, która zapewniłaby lepszą ochronę prywatności internautów - podał dziennik USA Today.

W następnym tygodniu FTC zamierza przeprowadzić konferencję e-commerce, w ramach której omawiane będą reklama internetowa i sprawy prywatności. CDD uważa jednak, że konferencja to za mało. Problem prywatności w internecie staje się tym poważniejszy, im więcej pieniędzy inwestowanych jest w ten obszar. - Zbieranie informacji o wydatkach i zachowaniach w internecie zagraża prywatności użytkowników - podkreśla Jeff Chester, executive director Center for Digital Democracy.

Wśród wskazanych przez CDD, jako zagrażające dobru internautów, jest usługa Microsoft adCenter. Koncern zaprzecza temu oskarżeniu, twierdząc, że chroni prywatność użytkowników i jest otwarty na nowe sposoby lepszego jej zabezpieczenia.
Przeczytaj także: Dbamy o prywatność w sieci Dbamy o prywatność w sieci

oprac. : Mediarun.pl Mediarun.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: