Reklama prasowa przez Google
2006-11-08 00:49
Google zamierza w tym tygodniu wprowadzić usługę umożliwiającą zakup miejsca reklamowego w ponad pięćdziesięciu dziennikach.
Przeczytaj także: Prasowy sukces Google?
Ruch ten wpisuje się w ostatnie wysiłki koncernu, zmierzające do pośredniczenia w sprzedaży reklam również w mediach offline.Przez trzy miesiące testowe usługa Google dostępna będzie dla ponad stu reklamodawców, którzy będą mogli zamówić miejsce m.in. w takich tytułach jak New York Times, Washington Post, Boston Globe czy Philadelphia Inquirer.
Dzięki temu setki tysięcy firm, już kupujących miejsca reklamowe w internecie za pomocą systemu Google, teraz otrzymają możliwość umieszczania za pomocą tego systemu swoich ogłoszeń również w prasie.
Przeczytaj także:
Google Moja Firma - jak korzystać?
![Google Moja Firma - jak korzystać? [© AS Photograpy z Pixabay] Google Moja Firma - jak korzystać?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/Google-Moja-Firma/Google-Moja-Firma-jak-korzystac-264342-150x100crop.jpg)
oprac. : Mediarun.pl