Jak przygotować skuteczny newsletter i wiadomości SMS z mProfi?
2023-10-12 11:06

Jak przygotować skuteczny newsletter i wiadomości SMS z mProfi? © fot. mat. prasowe
Komunikat PR
Zapewne otrzymałeś w swoim życiu wiele maili i wiadomości SMS, które miały zachęcić cię do zapoznania się z ofertą wybranego sklepu lub przekazać ci garść cennych informacji. Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego niektóre z nich czytasz od początku do końca, a inne usuwasz z urządzenia już po pierwszym zdaniu? Spróbujmy wspólnie znaleźć odpowiedź na to pytanie!Czym jest platforma mProfi?
Jeśli sam planujesz masową wysyłkę SMS do klientów lub opracowanie dla nich ciekawych newsletterów, powinieneś zapoznać się z możliwościami platformy mProfi. Za jej pośrednictwem przygotujesz interaktywne kampanie RCS, wiadomości SMS i mailing, dzięki któremu twoja marka stanie się rozpoznawalna wśród klientów. Intuicyjny kreator treści oraz narzędzia pozwalające na stworzenie bazy danych będą do twojej dyspozycji!
Dlaczego warto od tego zacząć? Ponieważ dobrze dobrane narzędzia to pierwszy krok do skutecznych wiadomości SMS oraz e-mail, które mają szansę zwiększyć twoje zyski. W dalszej części artykułu dowiesz się, na co zwrócić uwagę, przygotowując poszczególne treści.
Stwórz idealny newsletter z mProfi
Zastanawiasz się, jak przygotować newsletter, który zaciekawi twoich odbiorców i zachęci ich do skorzystania z twoich usług? Koniecznie zapoznaj się z poniższymi wskazówkami!
1. Tytuł maila to podstawa.
Niezależnie od tego, czy sprawdzasz swoją wirtualną skrzynkę pocztową rano, czy wieczorem, nie chcesz poświęcać na to zbyt wiele czasu. W związku z tym automatycznie usuwasz maile pozbawione chwytliwych, ważnych nagłówków. Twoi klienci postępują dokładnie tak samo — tytuł wiadomości to twoja szansa na wzbudzenie ich zainteresowania.
2. Nie przesadzaj z długością.
Szablony przygotowane w mProfi pomogą ci zachować odpowiednią długość maila. Newsletter powinien przekazywać odbiorcy wyłącznie najbardziej treściwe informacje, przedstawiające w pozytywnym świetle twoją ofertę. Nie zapomnij o odpowiedzi na najważniejsze pytanie: do kogo ją kierujesz? Jak możesz pomóc swoim klientom i jakie problemy rozwiązujesz?
3. Pamiętaj o materiałach wizualnych.
Grafiki to nieodłączna część newsletterów. Przyciągają wzrok odbiorców i sprawiają, że twoje wiadomości wyglądają estetycznie i nowocześnie.
Obok tak przygotowanego mailingu nikt nie przejdzie obojętnie. Natomiast wiadomości pozbawione powyższych elementów najczęściej wylądują w wirtualnym koszu. Nie pozwól, aby spotkało to twoje treści!
Zaplanuj kampanię RCS z mProfi
Jeśli uważasz, że w przypadku twojego biznesu lepiej sprawdzi się masowa wysyłka SMS, przygotuj kampanię RCS, bazując na platformie mProfi. Rich Communications Services to nowa odsłona mobilnej komunikacji, która pozwoli ci wzbogacić wiadomości SMS o materiały interaktywne. Odpowiednio zaplanowana — najlepiej na podstawie strategii marketingowej — ma szansę istotnie zwiększyć twoją sprzedaż.
Wystarczy, że:
- stworzysz bot, będący wizytówką twojej firmy,
- zadbasz o ciekawą i interaktywną treść wiadomości,
- ustalisz optymalny termin jej wysyłki do odbiorców z twojej bazy.
A potem możesz już tylko cieszyć się osiągniętym zyskiem! Wypełnij formularz kontaktowy na stronie mProfi i przekonaj się, jakie to proste.
oprac. : Komunikat PR
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)