Intel buduje z LEGO
2003-05-09 00:04
Firmy Intel Corporation i LEGO Interactive poinformowały o współpracy nad przygotowaniem i wprowadzeniem na rynek gry przygodowej łączącej znaną linię zabawek BIONICLE i najnowsze osiągnięcia technologii PC. Gra, wydawana wspólnie z firmą Electronic Arts, trafi na rynek jesienią 2003 roku.
Przeczytaj także: Gry komputerowe dla starszych
Linia zabawek BIONICLE, łącząca montowanie elementów z zabawą figurkami i wymyślaniem historyjek, oparta jest na motywie walki dobra ze złem. Sześciu bohaterów BIONICLE, obdarzonych charakterystycznymi dla każdego z nich niezwykłymi zdolnościami, walczy przeciwko siłom ciemności, które zawładnęły ich ojczystą wyspą Mata Nui. Celem obu firm jest ożywienie zabawek BIONICLE na ekranie komputera PC i stworzenie realistycznego, wciągającego świata BIONICLE za pomocą możliwości procesorów Intel® Pentium® 4 z technologią hiperwątkową (Hyper-Threading, HT).Opracowana przez firmę Intel technologia hiperwątkowa umożliwia procesorowi jednoczesne wykonywanie wielu zadań i szybsze reagowanie na polecenia użytkownika. Możliwości te, udostępniane przez nowe komputery PC wyposażone w procesory Intel Pentium 4, pozwalają firmom takim jak LEGO Interactive i Argonaut Games (twórca gry BIONICLE) tworzyć bardziej realistyczne i atrakcyjne gry. Gdy na przykład dzieci podejmują w grze walkę z cieniem ciemności, wojownicy BIONICLE "Toa" pojawiają się na ekranie jak żywi, obdarzeni realistycznie zmieniającym się układem świateł i cieni. Bardziej realistyczne jest również środowisko ze skrzącymi się wodami jezior Mata Nui i chmurami kłębiącymi się na niebie.
Przeczytaj także:
Uwaga na złośliwy kod w grach mobilnych
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl