Dach solarny SunRoof 2w1 w lepszej cenie niż dach z fotowoltaiką? To możliwe!
2024-04-09 10:46

Dach solarny SunRoof 2w1 w lepszej cenie niż dach z fotowoltaiką? To możliwe! © fot. mat. prasowe
Komunikat PR
SunRoof wprowadza nową ofertę cenową dachu solarnego, by zapewnić każdemu łatwy dostęp do energii słonecznej. Jak zwykle stawia na estetykę i wydajność, ale uwagę przyciąga lepszą ceną. Teraz można mieć dach SunRoof 2w1, który nie tylko chroni dom, ale też produkuje energię, za mniej niż dach z tradycyjną fotowoltaiką!Nowa oferta cenowa dachu solarnego odzwierciedla zaangażowanie firmy w upowszechnianie nowoczesnej technologii fotowoltaicznej, eliminując bariery finansowe, które dotychczas ograniczały dostęp do niej. Teraz SunRoof 2w1 stanowi bardziej ekonomiczną opcję niż tradycyjny dach z zainstalowanymi panelami słonecznymi. Pozwala zmaksymalizować produkcję energii i w możliwie największym stopniu uniezależnić się od rosnących cen prądu, co przekłada się na większe oszczędności w domowym budżecie.
Zawsze prowadziła nas misja, by każdy dach był dachem solarnym i produkował tyle prądu, aby pokryć zapotrzebowanie energetyczne w całym budynku. Teraz ten cel staje się bardziej osiągalny niż kiedykolwiek wcześniej. Wierzymy, że energia słoneczna powinna być dostępna dla każdego i cieszymy się, że możemy być częścią tej zmiany. Oferując więcej energii za mniej, pragniemy ułatwić klientom spełnienie marzeń o domu nowoczesnym, komfortowym i jednocześnie tanim w utrzymaniu - mówi Martyn Szczepankowski, współzałożyciel i Head of CEE SunRoof.
fot. mat. prasowe
SunRoof - teraz dla każdego domu
Nowa oferta cenowa dachu solarnego odzwierciedla zaangażowanie firmy w upowszechnianie nowoczesnej technologii fotowoltaicznej, eliminując bariery finansowe, które dotychczas ograniczały dostęp do niej. Teraz SunRoof 2w1 stanowi bardziej ekonomiczną opcję niż tradycyjny dach z zainstalowanymi panelami słonecznymi.
SunRoof – wysoka jakość, lepsza cena
SunRoof osiągnął możliwość oferowania wysokiej jakości dachu fotowoltaicznego w przystępnej cenie dzięki optymalizacji łańcucha dostaw, digitalizacji procesów, doskonałości operacyjnej oraz postępowi technologicznemu. To jednocześnie odpowiedź marki na obecne wyzwania ekonomiczne związane z budową domu i poszukiwanie przez inwestorów efektywnych kosztowo, energooszczędnych oraz kompleksowych rozwiązań.
Wiemy, że nasi klienci doceniają rzeczy ponadczasowe, piękne, a przy tym funkcjonalne. To niesamowite widzieć, jak dach solarny staje się nowym standardem w architekturze, a energia produkowana przez SunRoof integralną częścią codziennego życia - dodaje Martyn Szczepankowski.
„Przebijamy cenę. Nie dach”
Wraz z nową ofertą cenową wystartowała kampania marketingowa, budująca świadomość marki oraz podkreślająca korzyści wynikające z inwestycji w zintegrowany dach solarny. Całość działań prowadzona jest pod wspólnym hasłem: „Przebijamy cenę. Nie dach”. W ramach kampanii przygotowano trzy linie kreatywne. W pierwszej postawiono na chwytliwe hasła prezentowane na czarnym tle, w drugiej zbudowano przekaz z udziałem „właścicieli dachów solarnych” z przewodnią myślą „SunRoof - teraz dla każdego domu”, natomiast trzeci rodzaj kreacji opiera się na grafikach porównawczych dachu SunRoof z tradycyjnymi rozwiązaniami.
Warto przyjrzeć się prezentowanej przez SunRoof technologii, która zmienia sposób, w jaki produkujemy i wykorzystujemy energię słoneczną. Najnowsza kampania sprawi również, że poznamy SunRoof w zupełnie nowej odsłonie – bardziej zdecydowanej i wyrazistej, jak i niespotykanej dotychczas cenie.
oprac. : Komunikat PR
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)