Reklama w telewizji X 2006
2006-11-27 13:02
Telewizja TVN odnotowała w październiku największe wpływy reklamowe pod względem cennikowym spośród wszystkich czołowych stacji - wynika z ostatnich danych firmy Expert Monitor.
Przeczytaj także: Outdoor zyskuje, telewizja traci
TVN zarobił w październiku br. 255,31 mln zł. W stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku oznacza to wzrost przychodów o 42,5 proc.Na drugiej pozycji znalazła się telewizja Polsat, której przychody kształtowały się na poziomie 242,6 mln zł (wzrost o 22,6 proc.).
Telewizyjna Jedynka miała 148 mln zł wpływów, o 8 proc. więcej niż przed rokiem. Tuż za podium znalazła się TVP2, ze 127,7 mln zł przychodów (wzrost o 14,5 proc.).
Z danych firmy Expert Monitor wynika ponadto, że wszystkie monitorowane stacje telewizyjne osiągnęły w październiku przychody reklamowe na poziomie 931,3 mln zł. Oznacza to ponad 23 proc. wzrost w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.
Dane nie uwzględniają indywidualnie negocjowanych rabatów ani wydatków na autopromocję.
Przeczytaj także:
Jak branża turystyczna inwestuje w reklamę?
![Jak branża turystyczna inwestuje w reklamę? [© olly - fotolia.com] Jak branża turystyczna inwestuje w reklamę?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/rynek-reklamy/Jak-branza-turystyczna-inwestuje-w-reklame-254854-150x100crop.jpg)
oprac. : Mediarun.pl