Nowy system bilingowy Dialogu
2003-05-14 00:07
Telefonia Dialog SA podpisała umowę z firmą ComArch SA na wdrożenie najnowszej wersji systemu bilingowego ComArch TYTAN.
Przeczytaj także: Zmiany w Zarządzie Dialogu
Umowa dotyczy unowocześnienia całego systemu bilingowego używanego w Telefonii Dialog. Obecnie używana wersja systemów Tytan BS (Billing System) oraz Tytan CC (Customer Care) zostanie podwyższona z wersji 5.2 na 6.2. Będzie to najnowsza oferowana w momencie zakończenia wdrożenia wersja oprogramowania.Projekt potrwa około 12 miesięcy – zakończenie procesu migracji do nowej wersji planowane jest na marzec 2004 roku.
Planowane zmiany nie dotyczą tylko systemu bilingowego. Telefonia Dialog zdecydowała się na wymianę wszystkich systemów biorących udział w procesie obsługi klienta. Już w marcu rozpoczęto prace nad wymianą systemów Rozliczeń Międzyoperatorskich oraz Mediacji i Kolekcji Danych. System Tytan Interconnect Biling zostanie podwyższony z wersji 3.0 na 3.5, a system Mediacji i Kolekcji Danych Bilingowych z wersji Tytan Ex 2.0 na Tytan MD 2.2 (tutaj dodatkowo nastąpi znaczne rozszerzenie funkcjonalności systemu). Wymiana sytemu Mediacji i Kolekcji Danych jest niezbędna ze względu na planowane przez Telefonię Dialog rozpoczęcie świadczenia usług międzystrefowych i międzynarodowych na terenie całego kraju, także dla abonentów innych operatorów. Wymianie poddany został również system obsługi klientów internetowych – zamiast Tytana IC (Internet Console) w Telefonii Dialog funkcjonuje już wersja TYTAN 3ARTS – najnowocześniejsza dostępna obecnie na rynku polskim.
Nowa, uznana już na świecie platforma billingowa zapewni Telefonii Dialog S.A. skuteczne operowanie na rynku usług telekomunikacyjnych poprzez dostarczenie nowoczesnych mechanizmów wyceny usług i zarządzania planami taryfowymi. ComArch TYTAN możliwi definiowanie segmentacji rynku, a także pozwoli na szybkie i skuteczne wprowadzanie nowych usług, ofert i promocji. ComArch TYTAN usprawni zarządzanie obiegiem dokumentów, a także dzięki wbudowanemu interfejsowi internetowemu umożliwi łatwy dostęp do informacji o klientach i o całym systemie billingowym.
ComArch zapewnia Telefonii Dialog kompleksową usługę od migracji danych do nowych systemów po konfigurację nowych procesów obsługi klienta. "Cały proces odbędzie się bez zakłóceń pracy dotychczasowego sytemu i nie będzie odczuwalny dla abonentów" – mówi Karol Wołkowiński, wiceprezes zarządu ds. systemów informacyjnych i logistyki. "W przyszłości pozwoli natomiast na dostosowywanie naszej oferty do indywidualnych potrzeb abonentów."
Przeczytaj także:
Jak przygotować się do trudnej rozmowy w pracy i nie tylko?
![Jak przygotować się do trudnej rozmowy w pracy i nie tylko? [© Valdas Kovaldas z Pixabay] Jak przygotować się do trudnej rozmowy w pracy i nie tylko?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/rozmowa/Jak-przygotowac-sie-do-trudnej-rozmowy-w-pracy-i-nie-tylko-259205-150x100crop.jpg)
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl