Dialog dla abonentów TP SA
2006-12-06 00:21
Przeczytaj także: Abonament w Tele2 od stycznia 2007
W ramach Usługi Podstawowej pakiet usług WLR obejmuje m.in.:
- utrzymanie łącza abonenckiego w celu umożliwienia abonentom Telefonii Dialog S.A. korzystania z usług telekomunikacyjnych,
- udostępnienie numeru abonenckiego z posiadanego zakresu numeracji,
- konserwację i usuwanie uszkodzeń oraz awarii w urządzeniach końcowych,
- Biuro Numerów,
- połączenia na numery alarmowe, 0-80x, 118xxx, AUS, połączenia do usług przywoławczych,
- przekazywanie danych billingowych dotyczących połączeń do usług związanych z ruchem telefonicznym.
W ramach Usługi Pełnej pakiet WLR dla abonenta Telefonii Dialog S.A. obejmuje m.in.:
- utrzymanie łącza telefonicznego w celu umożliwienia abonentom Telefonii Dialog S.A. korzystania z usług telekomunikacyjnych,
- udostępnienie numeru abonenckiego z posiadanego zakresu numeracji,
- konserwację i usuwanie uszkodzeń oraz awarii w urządzeniach końcowych,
- przekazywanie danych umożliwiających Telefonii Dialog S.A. wystawienie faktury oraz billingu za zrealizowane przez abonenta Telefonii Dialog S.A. połączenia,
- Biuro Numerów,
- połączenie na numery alarmowe, 0-20x (usługi dial-up), 0-30x, 0-40x, 0-70x, 0-80x, 118xxx, numery AUS i numery CPP, połączenia do usług przywoławczych,
- przekierowanie połączeń, blokady przekierowania połączeń, połączenia oczekujące,
- prezentację numeru (CLIP), blokady prezentacji numeru (CLIR), blokady połączeń anonimowych,
- budzenie, automatyczne połączenie, połączenie trójstronne, blokada połączeń,
- ograniczenie rachunku dla abonentów Telefonii Dialog S.A.
!["Morze korzyści" w Telefonii Dialog [© pizuttipics - Fotolia.com] "Morze korzyści" w Telefonii Dialog](https://s3.egospodarka.pl/grafika/DIALOG/Morze-korzysci-w-Telefonii-Dialog-QhDXHQ.jpg)
1 2
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl