eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyRekrutacja przez internet

Rekrutacja przez internet

2006-12-29 00:04

Pracodawcy wydają już więcej środków na rekrutację w internecie niż na tradycyjne ogłoszenia w prasie. W tym roku na rekrutację w sieci przeznaczono 5,9 mln dolarów, na ogłoszenia prasowe natomiast 5,4 mln dolarów - wynika z najnowszego raportu autorstwa Borell Associates.

Przeczytaj także: Rekrutacja przez Internet 2007

Prognozy przewidują, że do 2011 roku wydatki na ogłoszenia o pracę w internecie osiągną poziom 10 mln dolarów. Stanowić to będzie 13 proc. ogółu wydatków na ogłoszenia o pracę. Udział prasy przewidywany jest na 6,5 proc.

Obecnie niszowe serwisy poświęcone tematyce pracy oraz regionalne serwisy zawierające ogłoszenia o pracę, przyciągają dwie trzecie wszystkich ofert pracy. Raport sugeruje również, iż umowy, jakie gazety i czasopisma zawierają z serwisami takimi jak Monster.com czy CareerBuilder.com, mogą im zaszkodzić.

Ostatecznie się okaże, że gazety, które odwołują się do serwisów typu Monster czy HotJobs, skończą dokładnie w taki sposób, w jaki nie chciały: porzucając miliardowe inwestycje w swój produkt i budowanie marki, na które przeznaczyły lata swojej działalności - sugeruje raport.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: