Rekrutacja przez internet
2006-12-29 00:04
Przeczytaj także: Rekrutacja przez Internet 2007
Prognozy przewidują, że do 2011 roku wydatki na ogłoszenia o pracę w internecie osiągną poziom 10 mln dolarów. Stanowić to będzie 13 proc. ogółu wydatków na ogłoszenia o pracę. Udział prasy przewidywany jest na 6,5 proc.Obecnie niszowe serwisy poświęcone tematyce pracy oraz regionalne serwisy zawierające ogłoszenia o pracę, przyciągają dwie trzecie wszystkich ofert pracy. Raport sugeruje również, iż umowy, jakie gazety i czasopisma zawierają z serwisami takimi jak Monster.com czy CareerBuilder.com, mogą im zaszkodzić.
Ostatecznie się okaże, że gazety, które odwołują się do serwisów typu Monster czy HotJobs, skończą dokładnie w taki sposób, w jaki nie chciały: porzucając miliardowe inwestycje w swój produkt i budowanie marki, na które przeznaczyły lata swojej działalności - sugeruje raport.
![Jak sprawną rekrutację widzą sami kandydaci. Co mogą zmienić pracodawcy? [© Monkey Business - Fotolia.com] Jak sprawną rekrutację widzą sami kandydaci. Co mogą zmienić pracodawcy?](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/praca/Jak-sprawna-rekrutacje-widza-sami-kandydaci-Co-moga-zmienic-pracodawcy-179767-150x100crop.jpg)
oprac. : Mediarun.pl