Popularność radia i telewizji w Internecie
2007-01-17 00:17
Przeczytaj także: Telewizja i Internet komplementarne?
Radiosłuchacze coraz dalej od radioodbiorników
Co drugi respondent w przeddzień badania słuchał radia. Wśród internautów biorących udział w badaniu najchętniej słuchaną stacją radiową jest niezmiennie (porównanie do wyników badań realizowanych we wcześniejszych falach) RMF FM. 40 proc. ankietowanych deklaruje, że w dniu poprzedzającym badanie słuchało właśnie tej stacji. W dalszej kolejności znajduje się Radio Zet (34 proc.), Eska (23 proc.), Program 3 PR (15 proc.) i na tej samej pozycji Radio Złote Przeboje i Radiostacja (po 10 proc. głosów).
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
Informacje o badaniu
Badanie realizowane cyklicznie odbywało się w oparciu o ankiety wyświetlane w sieci w formie pop-up. Ankiety wyświetlały się losowo w dniach: 1-27 października 2004 (1 fala), 9-23 maja 2005 (2 fala), 15-28 listopada 2005 (3 fala), 9-23 maja 2006 (4 fala), 13-26 listopada 2006 (5 fala). Grupa ankietowana to internauci w wieku 15 i więcej lat. W ramach badania zebrano: 10 112 ankiet (październik 2004 – 1 fala), 17 133 ankiety (maj 2005 – 2 fala), 14 706 ankiet (listopad 2005 – 3 fala), 12 665 ankiet podczas 4 fali badania, w maju 2006 i 16 050 podczas 5 fali badania (listopad 2006).
Przeczytaj także:
Social media i oglądanie telewizji
1 2
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl
Więcej na ten temat:
popularność mediów, telewizja internetowa, radio internetowe, telewizja przez internet