NewsPoint: monitoring mediów od NetSprint
2007-01-26 00:06
NetSprint.pl - spółka specjalizująca się w systemach wyszukiwawczych, wprowadziła na rynek NewsPoint - system monitoringu komunikacji w Internecie. Narzędzie zostało udostępnione we współpracy z norweską firmą Opoint AS, która oferuje je na rynkach skandynawskich.
Przeczytaj także: Orkla Media przejmuje NetSprint
Spółka NetSprint.pl, zajmująca się tworzeniem mechanizmów wyszukiwawczych, w rok po wdrożeniu bezpłatnej usługi NetSprint Donosiciel – wprowadziła na rynek komercyjną aplikację NewsPoint - dostosowany do potrzeb działów PR firm i organizacji system monitoringu komunikacji w Internecie.Wdrożony, we współpracy z norweska firmą Opoint AS, system oferuje szereg narzędzi do badania treści publikowanych w Internecie. Użytkownik NewsPoint otrzymuje dostęp online do panelu złożonego z wyszukiwarki, modułu statystyk i analizy mediów, archiwum publikacji oraz narzędzi dostarczania informacji na adres e-mail bądź bezpośrednio na własną witrynę internetową.
Cechy charakterystyczne NewsPoint:
- Klient wraz z usługą otrzymuje panel administracyjny, co oznacza, że może konfigurować NewsPoint wg własnego uznania: definiować dowolną ilość monitorowanych słów i wyrażeń, definiować powiadomienia e-mailem, a także moduły informacyjne na firmowej witrynie.
- Oferuje narzędzia do ilościowej i jakościowej analizy informacji.
- Prezentuje informacje podkreślając ich kontekst, sekcje, w których były zamieszczone oraz czas ich publikacji, grupując artykuły z różnych źródeł.
- Monitoruje media wykorzystując specjalny moduł wyszukiwania filtrujący informacje ze względu na: obecność słów w określonym kontekście, bliskość wyrażeń, ich wieloznaczność, ilość wystąpień określonych słów w tekście.
- Dzięki odpowiedniej technologii ogranicza ryzyko pominięcia informacji dotyczącej klienta lub jego konkurentów.
- Możliwość miesięcznego, bezpłatnego testowania aplikacji przed dokonaniem zakupu.
Przeczytaj także:
Promocja miast w prasie: Rzeczpospolita nr 1
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl