NewsPoint: monitoring mediów od NetSprint
2007-01-26 00:06
Przeczytaj także: Orkla Media przejmuje NetSprint
Aplikacja adresowana jest zarówno do klientów indywidualnych jak i pracowników agencji marketingowych i PR.Prezes NetSprint.pl, Artur Banach, zapytany o szansę rozwoju NewsPoint na krajowym rynku powiedział: „[…]NewsPoint jest dostępny online, nie trzeba go instalować, wystarczy wpisać adres www w przeglądarce i zalogować się. Dzięki przeszukiwaniu „opiniotwórczego” Internetu oraz dostosowanemu do potrzeb pracowników działu PR panelu zarządzania, narzędzie to umożliwia zarówno szybkie reagowanie na sygnały pochodzące z rynku jak i śledzenie i raportowanie komunikacji w długim horyzoncie czasowym.”
Równocześnie z wprowadzeniem NewsPoint na rynek uruchomiony został dedykowany serwis internetowy –, w którym prezentowane są funkcjonalności aplikacji, opis oferty, cenniki oraz dokumentacja techniczna. Na stronie dostępny jest formularz rejestracyjny umożliwiający potencjalnym klientom zamówienie usługi.
Spółka już planuje rozbudowę systemu. „Planujemy w tym roku wzbogacić użyteczność NewsPoint o moduł powiadamiania SMS oraz poszerzyć analizę mediów o wyniki oglądalności artykułów w Internecie”– oznajmia Artur Banach.
Przeczytaj także:
Promocja miast w prasie: Rzeczpospolita nr 1
![Promocja miast w prasie: Rzeczpospolita nr 1 [© Scanrail - Fotolia.com] Promocja miast w prasie: Rzeczpospolita nr 1](https://s3.egospodarka.pl/grafika/promocja-polskich-miast/Promocja-miast-w-prasie-Rzeczpospolita-nr-1-apURW9.jpg)
1 2
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl