Monitoring mediów w polskich firmach
2007-02-10 01:45
Główny cel monitoringu mediów. © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Branża PR w mediach XII 2006
fot. mat. prasowe
Główny cel monitoringu mediów.
Medium najczęściej monitorowanym przez respondentów jest prasa (429 wskazań), natomiast już na drugim miejscu znalazł się Internet (325 wskazań), który wyprzedził telewizję (237 wskazań). Radio zostało wskazane 202 razy, a agencje informacyjne – 130.
Respondenci, którzy odpowiedzieli przecząco na pytanie o korzystanie z monitoringu mediów (15 proc.), jako przyczynę podawali najczęściej jego cenę (34 proc.). Kolejną odpowiedzią było stwierdzenie: „nikt tego nie wymagał” (22 proc.). Prawie taką samą liczbę wskazań otrzymały odpowiedzi: „nie wiedziałem dotąd, że taka usługa istnieje” (7 proc.) oraz „obawa przed wynikami” (6 proc.).
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl