Monitoring mediów w polskich firmach
2007-02-10 01:45
Przeczytaj także: Branża PR w mediach XII 2006
fot. mat. prasowe
Dlaczego nie monitorują Państwo mediów?
Dlaczego nie monitorują Państwo mediów?
Wśród najważniejszych czynników wpływających na wybór firmy monitorującej, najczęściej (315 razy) wskazywano jakość serwisu i obsługi (na podstawie monitoringu próbnego lub wcześniejszych doświadczeń). Duże znaczenie dla respondentów ma także zakres monitorowanych mediów (209 wskazań). Na trzecim miejscu wymieniano cenę (203 wskazania), a następnie indywidualne podejście do potrzeb klienta, które wskazano 139 razy. Co ciekawe, dla specjalistów ds. komunikacji najmniejsze znaczenie ma reputacja firmy oferującej monitoring (tylko 95 wskazań).
Informacje o badaniu
Badanie na temat monitoringu mediów zostało przeprowadzone pomiędzy 11 a 18 stycznia 2007r. Raport opracowano na podstawie 465 ankiet nadesłanych do redakcji PRoto.
![Główny ekonomista Credit Agricole wygrywa ranking cytowań [© nmann77 - Fotolia.com] Główny ekonomista Credit Agricole wygrywa ranking cytowań](https://s3.egospodarka.pl/grafika2/monitoring-mediow/Glowny-ekonomista-Credit-Agricole-wygrywa-ranking-cytowan-151137-150x100crop.jpg)
1 2
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl