Monitoring mediów w polskich firmach
2007-02-10 01:45
Przeczytaj także: Branża PR w mediach XII 2006
fot. mat. prasowe
Dlaczego nie monitorują Państwo mediów?
Wśród najważniejszych czynników wpływających na wybór firmy monitorującej, najczęściej (315 razy) wskazywano jakość serwisu i obsługi (na podstawie monitoringu próbnego lub wcześniejszych doświadczeń). Duże znaczenie dla respondentów ma także zakres monitorowanych mediów (209 wskazań). Na trzecim miejscu wymieniano cenę (203 wskazania), a następnie indywidualne podejście do potrzeb klienta, które wskazano 139 razy. Co ciekawe, dla specjalistów ds. komunikacji najmniejsze znaczenie ma reputacja firmy oferującej monitoring (tylko 95 wskazań).
Informacje o badaniu
Badanie na temat monitoringu mediów zostało przeprowadzone pomiędzy 11 a 18 stycznia 2007r. Raport opracowano na podstawie 465 ankiet nadesłanych do redakcji PRoto.
1 2
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl