Branża PR w mediach I 2007
2007-02-17 01:22
Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji. © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Branża PR w mediach XII 2006
Najnowszy raport wizerunkowy branży PR objął 82 przekazy medialne. Wśród najczęściej poruszanych tematów dominowały PR polityczny oraz promocja Polski – poświęcono im odpowiednio 21 i 20 materiałów. Ponad połowę, 51 materiałów dotyczących PR-u, znaleziono w mediach informacyjnych, a 21 w biznesowo-gospodarczych. Najczęściej o branży public relations w styczniu 2007 pisały dzienniki – artykuły z gazet codziennych stanowią 58% wszystkich przekazów.fot. mat. prasowe
Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji.
Dwoma dominującymi w styczniu tematami były PR polityczny i PR Polski. W polityce zawrzało w grudniu za sprawą Anety Krawczyk – a w styczniu, kiedy Samoobrona świętowała 15-lecie powstania, nadszedł czas na ocenę wizerunkowych działań Samoobrony oraz jej lidera. Pod koniec stycznia ogłoszono, że Samoobrona będzie walczyć o lepszy wizerunek w mediach – postarać się ma o to nowy rzecznik partii. Specjaliści udzielili rad również innym politykom: „Prezydent Kaczyński powinien być sobą” – napisał Fakt, „Niech nowy prezes NBP mądrze milczy” – radził na łamach Pulsu Biznesu Krzysztof Górski.
Spośród osób wzmiankowanych w ubiegłym miesiącu w kontekście PR najczęściej cytowano ex aequo Piotra Czarnowskiego, prezesa agencji First PR, i Pawła Trochimiuka, prezesa Związku Firm Public Relations i agencji Partner of Promotion. Tym samym zdetronizowali oni Piotra Tymochowicza, który nieprzerwanie od września znajdował się na czele zestawienia. Agencje PR-owskie, które najczęściej pojawiają się w mediach, to Ciszewski PR oraz On Board PR.
fot. mat. prasowe
Najczęściej wzmiankowane w kontekście PR agencje public relations.
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl