Niska jakość usług w sklepach obuwniczych
2007-02-20 00:54
Przeczytaj także: (Nie)lojalność polskich klientów
Podsumowanie
Wyniki sklepów w Polsce okazały się być znacznie gorsze i to w każdej kategorii. Poniżej szczegóły:
fot. mat. prasowe
Informacje o badaniu
W omawianym badaniu tajemniczy klienci INTERNATIONAL SERVICE CHECK® przeprowadzili łącznie 56 wizyt w Polsce i 21 na rynkach Czech i Słowacji. Dla każdej z 21 marek przeprowadzono od 3 do 6 wizyt testowych w wytypowanych salonach. W sumie sprawdzono 85 punktów w 20 miastach. Termin badań: 16.01.2007 – 03.02.2007.
Przeczytaj także:
Biura podróży: jakość obsługi klienta
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl
Więcej na ten temat:
obsługa klientów, lojalność klientów, relacje z klientem, preferencje konsumentów