Gemius: rynek internetowy w 2006r.
2007-03-07 13:43
Przeczytaj także: Polski rynek internetowy
fot. mat. prasowe
Wykres 2. Czy uważa Pan(i) reklamę zawierającą sekwencję wideo za atrakcyjną formę prezentacji produ
Rok 2006 to kolejny rok rozwoju internetowego rynku reklamowego i większych niż ubiegłoroczne wydatków firm na reklamę w internecie. Jak pokazują wyniki raportu, do kreacji reklamowych lubianych przez użytkowników sieci należą: button, link sponsorowany, banner oraz billboard. Najmniejszą sympatią internautów cieszą się natomiast takie formy, jak: toplayer, pop-under, pop-up, interstitial i brandmark. Według prognoz Gemius najbliższe lata to przede wszystkim rozwój reklamy opartej na zaawansowanych technologiach multimedialnych, jak również reklamy kontekstowej i reklamy w wyszukiwarkach.
fot. mat. prasowe
Wykres 3. Jak często klika Pan(i) na linki sponsorowane?
Do pobrania: .
1 2
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl