Wyniki Megapanel I 2007
2007-03-26 00:13
Przeczytaj także: Wyniki Megapanel XII 2006
W dniu 8 marca 2007 roku Rada Badania Megapanel PBI/Gemius dokonała modyfikacji metodyki badania polegającej na włączeniu witryn niepoddanych audytowi site-centric do procesu ważenia behawioralnego. Modyfikacja metodyki obowiązywać będzie od wyników badania obejmujących styczeń 2007 roku.Biorąc pod uwagę miesięczny zasięg witryn, w styczniu 2007, podobnie jak w grudniu 2006, na pozycji lidera nadal znajduje się Google z zasięgiem 79,89 proc. Kolejne miejsca w styczniowym rankingu zajmują odpowiednio Onet.pl (71,45 proc.) na pozycji drugiej, Wirtualna Polska (63,95 proc.) na pozycji trzeciej oraz Allegro.pl (55,90 proc.) na pozycji czwartej. Zmiana, w porównaniu z grudniem 2006, nastąpiła dopiero na miejscu 6, gdzie Microsoft ustąpił miejsca portalowi o2.pl (47,28 proc.). Portal Microsoft w styczniowym rankingu, uplasował się na pozycji 8 z zasięgiem 42,59 proc.
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego.
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego.
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według miesięcznej liczby odsłon.
Ranking witryn według miesięcznej liczby odsłon.

oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl