Wyniki Megapanel I 2007
2007-03-26 00:13
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego. © fot. mat. prasowe
Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania "Megapanel PBI/Gemius", będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za styczeń 2007 roku.
Przeczytaj także: Wyniki Megapanel XII 2006
W dniu 8 marca 2007 roku Rada Badania Megapanel PBI/Gemius dokonała modyfikacji metodyki badania polegającej na włączeniu witryn niepoddanych audytowi site-centric do procesu ważenia behawioralnego. Modyfikacja metodyki obowiązywać będzie od wyników badania obejmujących styczeń 2007 roku.Biorąc pod uwagę miesięczny zasięg witryn, w styczniu 2007, podobnie jak w grudniu 2006, na pozycji lidera nadal znajduje się Google z zasięgiem 79,89 proc. Kolejne miejsca w styczniowym rankingu zajmują odpowiednio Onet.pl (71,45 proc.) na pozycji drugiej, Wirtualna Polska (63,95 proc.) na pozycji trzeciej oraz Allegro.pl (55,90 proc.) na pozycji czwartej. Zmiana, w porównaniu z grudniem 2006, nastąpiła dopiero na miejscu 6, gdzie Microsoft ustąpił miejsca portalowi o2.pl (47,28 proc.). Portal Microsoft w styczniowym rankingu, uplasował się na pozycji 8 z zasięgiem 42,59 proc.
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według zasięgu miesięcznego.
fot. mat. prasowe
Ranking witryn według miesięcznej liczby odsłon.
Przeczytaj także:
Wyniki Megapanel IV 2010
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl