Reklama: prasa + internet = sukces
2007-03-27 00:57
Przeczytaj także: Skuteczna reklama wirusowa
Z najnowszych badań BIGResearch wynika, że 47,2 proc. użytkowników do takich poszukiwań motywuje reklama danego produktu w magazynie, 42,3 proc. - reklama w gazetach codziennych, 42,8 proc. - telewizyjne spoty reklamowe, a 43,7 proc. - artykuły informujące o danym produkcie.Internauci najczęściej wyszukują w sieci informacji o sprzęcie elektronicznym (50,8 proc. wyszukiwań), odzieży (31,9 proc.) i AGD (27 proc.).
Bardzo często dzielą się też wyszukanymi informacjami ze swoimi znajomymi. 68, 9 proc. z nich rozmawia o rezultatach wyszukiwań z przyjaciółmi twarzą w twarz. 53, 1 proc. przesyła znalezione informacje mailem, 50,9 proc. rozmawia ze znajomymi na ten temat przez telefon stacjonarny, a 30 proc. - przez telefon komórkowy.
Młodzi użytkownicy, w przedziale wiekowym 18-24 lata, wymieniają się rezultatami wyszukiwań za pomocą komunikatorów (37,5 proc.), SMS-ów (23,7 proc.) oraz innych internetowych form komunikowania (20,6 proc.).
oprac. : Mediarun.pl