eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyBranża PR w mediach III 2007

Branża PR w mediach III 2007

2007-04-14 01:47

Branża PR w mediach III 2007

Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji. © fot. mat. prasowe

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (2)

Marcowe zestawienie publikacji na temat public relations zdominował jeden temat - PR Polski. Wśród siedemdziesięciu publikacji o tej tematyce znalazły się fragmenty raportu PricewaterhouseCoopers na temat wizerunku siedmiu największych polskich miast oraz rozważania dotyczące wizerunku Polski.

Przeczytaj także: Branża PR w mediach II 2007

W marcu 2007 roku zostało opublikowanych 156 artykułów dotyczących branży public relations. 11 z nich to materiały z radia i telewizji, pozostałe to publikacje prasowe. Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-owską na pierwszym miejscu znalazła się Gazeta Wyborcza - jej regionalne wydania. Większość materiałów pochodziła z mediów informacyjnych. 89 materiałów zamieszczono w mediach regionalnych, pozostałe - w ogólnopolskich.

fot. mat. prasowe

Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji.

Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji.





Wiodącym tematem w marcu był PR Polski. W Gazecie Krakowskiej Anna Kajtoch i Janusz Krzeszowski pisali o zaskakującej kampanii promocyjnej w CNN. „Polska to kraj pól golfowych, urokliwych zamczysk, miłośników jazdy konnej, wspaniałych stoków narciarskich – to wizja naszego kraju w reklamowym spocie na ekranach telewizji CNN. (…) Turyści, którzy dadzą się skusić będą pewnie zaskoczeni” – komentowali dziennikarze.

Publikacje dotyczyły również promocji miast i regionów - tym razem Rzeszowa, Wrocławia, Warszawy, Gdańska, Torunia i Krakowa. Falę publikacji dotyczących wizerunku siedmiu wielkich polskich miast wzbudził raport firmy PricewaterhouseCoopers. Dał on firmie pierwsze miejsce wśród najczęściej cytowanych/wzmiankowanych w kontekście PR-u firm i instytucji.

fot. mat. prasowe

Najczęściej cytowane/wzmiankowane w kontekście PR-u firmy i instytucji.

Najczęściej cytowane/wzmiankowane w kontekście PR-u firmy i instytucji.

Przeczytaj także: Branża PR w mediach IV 2010 Branża PR w mediach IV 2010

oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Więcej na ten temat: monitoring mediów, media, branża PR, raport PRoto
Inflacja III 2007

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: