Branża PR w mediach III 2007
2007-04-14 01:47
Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji. © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Branża PR w mediach II 2007
W marcu 2007 roku zostało opublikowanych 156 artykułów dotyczących branży public relations. 11 z nich to materiały z radia i telewizji, pozostałe to publikacje prasowe. Wśród mediów najczęściej poruszających tematykę PR-owską na pierwszym miejscu znalazła się Gazeta Wyborcza - jej regionalne wydania. Większość materiałów pochodziła z mediów informacyjnych. 89 materiałów zamieszczono w mediach regionalnych, pozostałe - w ogólnopolskich.fot. mat. prasowe
Kontekst, w jakim pisano o PR i ocena publikacji.
Wiodącym tematem w marcu był PR Polski. W Gazecie Krakowskiej Anna Kajtoch i Janusz Krzeszowski pisali o zaskakującej kampanii promocyjnej w CNN. „Polska to kraj pól golfowych, urokliwych zamczysk, miłośników jazdy konnej, wspaniałych stoków narciarskich – to wizja naszego kraju w reklamowym spocie na ekranach telewizji CNN. (…) Turyści, którzy dadzą się skusić będą pewnie zaskoczeni” – komentowali dziennikarze.
Publikacje dotyczyły również promocji miast i regionów - tym razem Rzeszowa, Wrocławia, Warszawy, Gdańska, Torunia i Krakowa. Falę publikacji dotyczących wizerunku siedmiu wielkich polskich miast wzbudził raport firmy PricewaterhouseCoopers. Dał on firmie pierwsze miejsce wśród najczęściej cytowanych/wzmiankowanych w kontekście PR-u firm i instytucji.
fot. mat. prasowe
Najczęściej cytowane/wzmiankowane w kontekście PR-u firmy i instytucji.
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl