eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyMarki godne zaufania 2007

Marki godne zaufania 2007

2007-04-24 13:19

Przeczytaj także: Marki godne zaufania 2014


Czesi – najczęściej spośród badanych (obok Belgów) określają się jako buntownicy. Często zwracają uwagę na to czy marka ma długie tradycje, w związku z tym są niechętni wypróbowywaniu nowych marek. Mało interesuje ich to czy kierownictwo firmy zarządzającej daną marką cieszy się dobrą reputacją.

Finowie – wśród badanych Finów jest najwięcej konformistów i osób spełnionych w Europie. Są najbardziej chętni do testowania nowych marek (71% populacji). Najrzadziej ze wszystkich określają się jako osoby ostrożne. Finowie to najwięksi w Europie patrioci lokalni.

Francuzi – najczęściej wśród Europejczyków są globalistami. W odbiorze marek bardzo rzadko powołują się na własne doświadczenia z marką, rozumienie potrzeb klientów przez producenta czy wysoką jakość.

Holendrzy – często wymieniają się opiniami na temat marek.

Hiszpanie – nieco mniej niż przeciętny Europejczyk są wymagający wobec marek, choć stosunkowo często twierdzą, że niektóre marki są warte tego, by za nie więcej zapłacić. Rzadko, na tle innych Europejczyków, są proszeni o opinię na temat konkretnych marek. Umiarkowanie często wypróbowują nowe marki.

Niemcy – osoby praktyczne, bardzo rzadko wypróbowują nowe marki. Mało istotny jest dla nich wizerunek marki oraz to czy jest ona dobrze znana lub reklamowana. Mało interesuje ich czy marka jest aktywna w życiu publicznym. Na jakość oraz stosunek wartości produktu do ceny jako czynniki zaufania do marki zwracają uwagę rzadziej niż przeciętny Europejczyk.

Polacy - bardzo istotnym czynnikiem zaufania do marki jest dla Polaków – podobnie jak dla Europejczyków – to, czy marka oferuje produkty wysokiej jakości. Spośród wszystkich badanych Europejczyków Polacy najczęściej potwierdzają, że inni proszą ich o opinię na temat danej marki oraz że często polecają innym daną markę.

Portugalczycy – często wymieniają się opiniami na temat marek. Są najmniej wśród Europejczyków zainteresowani jakością, jaką oferują marki.

Rosjanie – mocno wierzą w przyszłą potęgę swojego kraju. Największy odsetek badanych Europejczyków określających się jako osoby niespełnione jest wśród Rosjan. Liczy się dla nich jakość marki i rozumienie potrzeb konsumenta, dlatego też rzadko chcą płacić więcej za dane marki. Często wymieniają się opiniami na temat marek. Są wyczuleni na reputację kierownictwa firmy zarządzającej daną marką.

Rumuni - najczęściej w Europie określają się jako osoby wpływowe. Najczęściej także przyznają, że polecają jakąś markę innym. Najczęściej wśród Europejczyków uważają się za osoby nowoczesne i modne. W odbiorze i ocenie marek polegają na opinii innych oraz silnej i aktywnej obecności marki na rynku. Bardzo często sugerują się tym, czy marka jest dobrze znana i szeroko reklamowana, czy ma długą tradycję, czy ma silny wizerunek. Stosunkowo często też są proszeni o wydanie opinii na temat danej marki. Mało istotne są dla nich osobiste doświadczenia z marką.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: