Marki godne zaufania 2007
2007-04-24 13:19
Przeczytaj także: Marki godne zaufania 2014
Szwajcarzy – wśród badanych Szwajcarów, podobnie jak w całej Europie, większość stanowią osoby określające się jako uczciwe, skupione na rodzinie.
Węgrzy - bardzo niechętnie wypróbowują nowe marki (najrzadziej spośród wszystkich badanych Europejczyków). Nie oddziałuje na nich siła polecenia marki: stosunkowo rzadko polecają marki innym osobom, jak również rzadko są proszeni o wydanie opinii na temat danej marki.
Brytyjczycy – są bardzo wymagający wobec marek. Najbardziej ze wszystkich badanych zwracają uwagę na jakość marki oraz ufają markom, których producent rozumie potrzeby konsumenta. Często zwracają uwagę na stosunek wartości do ceny, jak i na to, czy marka odpowiednio traktuje problem ochrony środowiska. Często wymieniają się opiniami na temat marek.
fot. mat. prasowe
Czynniki zaufania do marki - Europa.
Czynniki zaufania do marki - Europa.
fot. mat. prasowe
Czynniki zaufania do marki - Polska.
Czynniki zaufania do marki - Polska.
Przeczytaj także:
Marki godne zaufania 2012 - branża finansowa

oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl
Więcej na ten temat:
marki godne zaufania, trusted brand, najlepsza marka, European Trusted Brands, Reader's Digest, marka, marki