Reklama w prasie I-III 2007
2007-04-24 13:20
Wszystkie dzienniki, monitorowane przez Expert Monitor, zarobiły na reklamach w pierwszym kwartale tego roku o blisko 18 mln zł więcej niż przed rokiem.
Przeczytaj także: Reklama w prasie I-IX 2006
Gazeta Wyborcza zarobiła na reklamach w pierwszym kwartale tego roku 223,26 mln zł. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku dziennik zanotował wzrost przychodów o 8,91 proc.Druga pozycja przypadła Rzeczpospolitej, która miała 39,89 mln zł wpływów z reklam, czyli o 8,03 proc. więcej niż rok wcześniej. Na trzecim miejscu znalazł się Fakt z 37,53 mln zł (spadek o 19,8 proc.).
Dziennik zarobił 24 mln zł, Super Express - 20,96 mln zł (wzrost o 5,84 proc.), Głos Wielkopolski - 18,87 mln zł (wzrost o 51,73 proc.), Dziennik Bałtycki - 18,3 mln zł (spadek o 0,43 proc.), Metro - 12,5 mln zł, Dziennik Polski - 11,77 mln zł (wzrost o 3,19 proc.), a Słowo Polskie Gazeta Wrocławska - 11,54 mln zł.
Dane Expert Monitor nie uwzględniają indywidualnie negocjowanych rabatów ani autopromocji.
Przeczytaj także:
Reklama w prasie XI 2007
oprac. : Mediarun.pl
Więcej na ten temat:
prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę, rynek reklamy, przychody z reklamy