Najpopularniejsze stacje telewizyjne IV 2007
2007-05-08 01:27
W kwietniu udział TVP w rynku (w grupie 4+) wyniósł 22,97 proc., co oznacza spadek w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego o ponad 0,8 pkt proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
Przeczytaj także: Najpopularniejsze stacje telewizyjne X 2006
Niespodzianką jest wspólne drugie miejsce TVP2 i TVN. Obie stacje miały 17,66 proc. udziałów w rynku. Obie też odnotowały spadek w porównaniu do kwietnia 2006 r. Udziały Dwójki wynosiły wtedy 20,24 proc., a TVN - 17,89 proc.W ogólnej grupie Polsat znalazł się na miejscu czwartym z wynikiem 17,65 proc. udziałów. To wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym, kiedy stacja ze słonecznym logo miała udziały równe 16,77 proc. Dalej jest TVP3 z wynikiem 4,54 proc. (o 0,33 pkt proc. więcej) i TVN24 - 2,47 proc. udziałów (wzrost o 0,84 pkt proc.)
TV4 miała w kwietniu 2007 roku 1,96 proc. udziałów (mniej o 0,05 pkt proc.), TVN7 - 1,46 proc. (wzrost o 0,07 pkt proc.), Jetix - 0,71 proc. (więcej o 0,07 pkt proc.), a Cartoon Network - 0,65 proc. (spadek o 0,03 pkt proc.).
W grupie komercyjnej 16-49 prym wiedzie nowy lider - Polsat z wynikiem 20,89 proc. udziałów. Na drugim miejscu jest TVP1 - 20,07 proc., a dalej TVN - 18,09 proc. i TVP2 - 16,81 proc.
Przeczytaj także:
Najpopularniejsze stacje telewizyjne II 2008
![Najpopularniejsze stacje telewizyjne II 2008 [© Scanrail - Fotolia.com] Najpopularniejsze stacje telewizyjne II 2008](https://s3.egospodarka.pl/grafika/programy-telewizyjne/Najpopularniejsze-stacje-telewizyjne-II-2008-apURW9.jpg)
oprac. : Mediarun.pl
Więcej na ten temat:
programy telewizyjne, preferencje telewizyjne, stacje telewizyjne, oglądalność programów telewizyjnych